ויראלי

בן אל תבורי בסכסוך חדש: הפיצוץ ביחסים בגלל הקשר עם האקסית נחשף

בן אל תבורי והאסקית שלו דני לוי נפרדו לאחרונה עם פיצוץ גדול שנוצר בין בזוג לשעבר. כעת, נודע כי חתול שחור עבר ביחסים בין תבורי לחברו הטוב, המיליארדר ברנדון קורף, אחרי שהזמר לא אהב את העובדה שקורף עדיין בקשר עם לוי
מערכת ice | 
בן אל תבורי ודני לוי (צילום אינסטגרם)
בן אל תבורי חווה תקופה מורכבת. זה התחיל בפיצוץ הפרשייה עם האקסית שלו אורטל עמר, אחרי הקלטות שנחשפו בהן קילל את עמר, המשיך בפרידה מסטטיק ולאחרונה גם בפרידה נוספת וקשה מהאקסית שלו דני לוי, שטענה כי הוא "התעלל בה". 
בין כל הסכסוכים בחייו של תבורי, ישנו פיצוץ נוסף עם חברו הטוב - המיליארדר ברנדון קורף. על פי פרסום אתמול (שלישי) ב"וואלה!", תבורי לא אוהב את העובדה שחברו קורף, ששמו נקשר לאחרונה למגישת חדשות 12 אלמז מנגיסטו, נמצא בקשר עם האקסית שלו, דני לוי, ובעקבות כך נוצר פיצוץ ונתק ביחסים בין השניים, שהיו חברים טובים בעבר.
על פי הדיווח, תבורי התנהג בצורה לא מכובדת לברנדון, ועל כן המיליארדר החליט לקחת צעד אחרוה ולנתק את היחסים שלו עם הזמר. השניים אף לקחו את הסכסוף צעד קדימה והסירו עוקב האחד מהשני ברשתות החברתיות. 
כידוע, תבורי ולוי נמצאים בסכסוך רציני אחרי הפרידה שלהם, זאת לאחר שדני לוי, הסטייליסטית של קים קרדשיאן, טענה כי הוא "התעלל בי מילולית נפשית בשנתיים וחצי וגירש אותי מהבית באלימות ומנסה לסחוט אותי עכשיו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה