בארץ

מרגש: זה הזוג המאושר שהתחתן בצל מתקפת הטילים האיראנית | צפו

על אף שלא מעט חתונות בוטלו אמש בעקבות מתקפת הטילים האיראנית, בני הזוג טובי זילברמן ויסמין ארביב לא ויתרו על היום המאושר בחייהם ונישאו זה לזו בטקס מרגש במיוחד. חתונתם של בני הזוג נערכה באולם האירועים טרמינל בפתח תקווה. צפו בטקס החופה המרגש

מערכת ice | 
חתונה בצל המלחמה (צילום אור גפן, אולם טרמינל פתח תקווה)
אמש (שלישי) החלה מתקפת הטילים האיראנית אשר כללה בסך הכל כ-180 טילים בליסטיים. בצל אותו אירוע ביטחוני מורכב ודרמטי, התרחשה חתונה באולם האירועים טרמינל הממוקם בפתח תקווה.
עם תחילת המתקפה, האורחים, שהגיעו לאולם האירועים בכדי לחגוג לזוג המאושר, החלו לעזוב בזה אחר זה, כאשר חלקם לא הצליחו להגיע. על אף זאת, החליטו צוות ההפקה של אולם האירועים טרמינל בפתח תקווה לבצע מחווה מרגשת עבור בני הזוג. 
 

צוות האולם, החל מהמלצרים, השפים, עובדי הבר, ועד למנהלים, עזבו את עבודתם השגרתית  וליוו את הזוג המאושר עד לחופה. כל הנוכחים בטקס המרגש החלו לרקוד, לשיר ולחגוג יחד עם הזוג הטרי על אף המתיחות הביטחונית הגוברת. 
את הזוג המרגש טובי זילברמן ויסמין ארביב, חיתן הרב דוד כהן.  כך, למרות כל הקשיים, האירוע הפך לרגע מרגש שמסמל את עוצמת הרוח הישראלית, כאשר הדגש הוא על חשיבות השמחה גם בזמנים קשים ומאתגרים במיוחד.  
כידוע, זו לא החתונה היחידה שהייתה אמורה להתקיים אמש והתבטלה. הדוגמנית, כוכבת הרשת ואשת העסקים אן זיוי הודיעה אמש כי האירוע המאושר בחייה התבטל בעקבות מתקפת הטילים האיראנית.
החתונה הייתה אמורה להתקיים בנוכחות של לא פחות מ-800 מוזמנים בחוות רונית. לאחר שפיקוד העורף שינה את ההנחיות בנוגע להתקהלות, זיוי וארוסה החליטו לשנות את החתונה והודיעו כי רק 300 איש יגיעו לחופה ולקבלת הפנים. בהמשך, במקום אותם מוזמנים, יגיעו יתר המוזמנים לאירוע השמח. 
כאמור, לבסוף בעקבות המתקפה האיראנית, נאלצו בני הזוג לבטל את חתונתם. "לצערי הרב, בעקבות המצב הביטחוני, החתונה שלי, שתוכננה להערב, מבוטלת. זהו אירוע שתכננו ועבדנו עליו כל-כך הרבה, אך הבטיחות של כולנו היא בראש סדר העדיפויות שלי. בהתאם להנחיות פיקוד העורף, אנו נמשיך להישאר ערניים ולפעול בהתאם להנחיות כדי לשמור על עצמנו ועל הקרובים לנו. אני יודעת שהמצב קשה לכולנו, ומעריכה את התמיכה שלכם בזמן הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה