ויראלי

כוכבת "המירוץ למיליון" ביטלה את החתונה ברגע האחרון: "מצב קשה"

אן זיוי, שאמורה הייתה להתחתן הערב החוות רונית, ביטלה את החתונה ברגע האחרון: "לצערי הרב, בעקבות המצב הביטחוני, החתונה שלי, שתוכננה להערב, מבוטלת"
מערכת ice |  3
המרוץ למיליון (צילום עדי אורני)
אן זיוי, אושיית הרשת והדוגמנית שזכורה לכולנו מ"המירוץ למיליון", אמורה הייתה להתחתן הערב (שלישי) עם בכיר לבה, יניב וייס, אלא שבעקבות הנחיות פיקוד העורף והמתקפה האיראנית, היא החליטה לבטל את החתונה שלה נכון לעכשיו.
תחילה, החתונה הייתה אמורה להיערך בנוכחות של 800 מוזמנים בחוות רונית. אחרי העדכונים בהנחיות של פיקוד העורף, רק 300 אנשים בשטח פתוח יכולים היו להתקהל. בעקבות כך, זיוי וארוסה שינו את החתונה בצורה ש-300 אורחים יגיעו לחופה וקבלת פנים, ובהמשך, במקומם, יגיעו 300 אורחים נוספים לחגוג.
בסופו של דבר, זיוי החליטה בכאב לבטל כאמור את החתונה וככל הנראה לדחות אותה למועד אחר. בהודעה הרשמית שיצאה מטעמה של אנה זיוי נכתב בנוגע לביטול החתונה: "לצערי הרב, בעקבות המצב הביטחוני, החתונה שלי, שתוכננה להערב, מבוטלת".
עוד מסרה זיוי: "זהו אירוע שתכננו ועבדנו עליו כל-כך הרבה, אך הבטיחות של כולנו היא בראש סדר העדיפויות שלי. בהתאם להנחיות פיקוד העורף, אנו נמשיך להישאר ערניים ולפעול בהתאם להנחיות כדי לשמור על עצמנו ועל הקרובים לנו. אני יודעת שהמצב קשה לכולנו, ומעריכה את התמיכה שלכם בזמן הזה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נןיניןנםינםנחםחנח
    Xjnifghhjknpmhfd 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט בושה לאתר עם כל שגיאות הכתיב האלו.
    סגור
  • 2.
    תלוי
    חני 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מבטלים..מצמצמים . הזויים
    סגור
  • 1.
    מי זו ??? (ל"ת)
    חצ 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור