ויראלי

ניצל את המתקפה ופרץ לבתים: "גנב מדירות מחשבים, ארנקים ותיקים"

המתקפה האיראנית על ישראל הכניסה למקלטים מיליוני אנשים, והיו מי שניצלו זאת כדי לפרוץ לבתים ולגנוב מהם ציוד יקר ערך. כך קרה בבניין בשכונת לוינסקי שבתל אביב, שם שודד פרץ לבתים בזמן האזעקות וגנב משם מחשבים, ארנקים ותיקים
מערכת ice | 
פריצה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
המתקפה האיראנית על ישראל הכניסה למקלטים מיליוני אנשים, ששהו שם קרוב לשעה. בזמן שאיראן ירתה לעבר ישראל כ-190 טילים בליסטיים, שמרביתם יורטו על ידי מערך ההגנה האווירי, היו מי שניצלו את ההתגוננות של התושבים בתל אביב כדי לפרוץ לדירות ולגנוב מהן.
על פי דיווח אמש (שלישי) ב-YNET, בזמן האזעקות, גנב נכנס לבניינים בשכונת לוינסקי שבעיר, פרץ לדירות וגנב מהן ארנקים, תיקים, מחשבים ועוד שלל רב. עידן מטלון, תושב השכונה, סיפר כי פרצו לשכנים שלו הביתה וגנבו לו ציוד.
בראיון שערך עם YNET סיפר מטלון על האירוע המרגיז: "אחרי שהאזעקות הסתיימו חזרנו מהממ"ד הביתה, והבנו שנכנס פורץ בזמן שהיינו במרחב המוגן. אחרי שהגנב ראה שכולנו יצאנו מהבתים, הוא הגיע לקומה ראשונה וגנב מדירות מחשבים, ארנקים ותיקים. אחר כך הוא ברח מהבניין".
המתקפה האיראנית החלה באזור השעה 19:30, כאשר 190 טילים בליסטיים נורו לעבר ישראל, מרביתם יורטו וחלקם נפלו באזור הדרום ותל אביב. אדם אחד נהרג במתקפה, תושב עזה ששהה ביריחו ונהרג מפגיעה ישירה של מיירט.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה