טלוויזיה

זוכת ה"מירוץ למיליון" בהלם: טיל איראני פגע ישירות בביתה

לי ואן אברהמי, זוג האחיות שניצחו את העונה של 'המירוץ למיליון', הגיעו הבוקר לאסוף את הצ'ק על סך של מיליון שקל. אלא שהיום של לי אברהמי השתבש לחלוטין, אחרי שטיל ששוגר מאיראן פגע ישירות בביתה שבצפון תל אביב
מערכת ice |  4
אן ולי - המירוץ למיליון (צילום מסך קשת 12)
לי ואן אברהמי, זוג האחיות שניצחו את העונה של 'המירוץ למיליון' בקשת 12 שלשלו לכיסן פרס של מיליון שקל, ורק הבוקר (שלישי) הן הגיעו לקבל את הצ'ק שלהן - חצי מיליון שקל לכל אחת.
אלא שהמתקפה האיראנית שיבשה לחלוטין את היום של אחת מהאחיות - לי אברהמי. אחרי שאיראן שיגרה לא פחות מ-181 טילים בליסטיים לישראל, נודע כי היו מספר נפילות בישראל, אחת באזור השרון ואחת בצפון תל אביב.
ב"וואלה!" פרסמו כי טיל בליסטי ששוגר מאיראן פגע ישירות בביתה של לי אברהמי בתל אביב. הטיל פגע במסעדה בבניין בו היא מתגוררת, ונזק רב מאוד נגרם למקום. במזל, לא היו נפגעים באירוע המלחיץ, בזכות המשמעת של תושבי מדינת ישראל.
רק בשבוע שעבר בראיון למאקו אחרי הזכייה הן הודו: "שאלנו איך אנחנו מקבלות את הכסף, בא לי את זה בצ'ק גדול, איך נחלק את הכסף בינינו? נתחלק חצי חצי, ונתרום מעשר כמובן. לקנות דירה, נמנף את הכסף".
אן הבטיחה בין היתר: "קודם כל נתרום מעשר. לא חסר היום למי לתת ומי שצריך את זה כמו חיילים או ארגונים. מעשר זה קודם כל ברכה בשביל הכסף שלנו וגם בשביל מי שיקבל אותו, בעזרת השם. אחרי זה נתחלק חצי-חצי כמובן ונשקיע כדי לעשות עוד כסף. קשה בישראל, זה צריך להיות מיליון דולר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רק בריאות אהובה שלי !!! (ל"ת)
    זוהר 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    לא קיים דבר כזה "השם" ומספיק עם הפרימיטיביות (ל"ת)
    רוון 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 2.
    לא קרה כלום אהובה, השם איתך!! (ל"ת)
    מירב 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    עברתם את המירוץ תעברו גם את זה
    א.ש 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לי הגיבורה ואן גם כן. הבית ישוקם החתונה תתקיים שתיכן חזקות ונותרות השראה טובה לרבים. נאחל לכן שנה טובה חתונה עם גברים תומכים
    סגור