תרבות ופנאי

בן אל תבורי חווה עוד פרידה כואבת: "החלטנו להפריד כוחות"

הדרמות בחייו של בן אל תבורי מסרבות להסתיים, אחרי שהפעם הוא והמנהל האישי שלו, אופק כהן, החליטו להפריד כוחות אחרי שנה בלבד. כהן מצדו טען: "מועד סיום ההתקשרות בינינו נקבע במועד התחלתו"
מערכת ice | 
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם/ beneltavori)
בן אל תבורי חווה שנים קשות. זה התחיל בפיצוץ הפרשייה עם האקסית שלו אורטל עמר, אחרי הקלטות שנחשפו בהן קילל את עמר, המשיך בפרידה מסטטיק ולאחרונה גם בפרידה נוספת וקשה מהאקסית שלו דני לוי, שטענה כי הוא "התעלל בה". 

אחרי שהפרשייה עם עמר התפוצצה, תבורי עזב את ישראל לתקופה ועבר להתגורר בלוס אנג'לס, יחד עם דני לוי, אלא שכאמור השניים נפרדו לאחרונה. לאחרונה תבורי אף חשף כי הוציא רישיון חדש של מדינת פלורידה, אולי עוד רמז בדרך לעזיבה סופית של ישראל.
אלא שהדרמות בחייו של הזמר כך נראה - רחוקות מלהסתיים, זאת לאחר שהיום (ראשון) נודע כי תבורי חווה עוד פרידה כואבת, הפעם מהמנהל האישי שלו, אופק כהן, שאחרי שנה בלבד השניים החליטו להפריד כוחות. כך על פי פרסום ראשון של ערן סוויסה ב"ישראל היום".
אופק כהן הגיב לפרסום של ערן סוויסה וטען כי ההחלטה בדבר הפרידה נלקחה כבר מבעוד מועד: "מועד סיום ההתקשרות בינינו נקבע במועד התחלתו ואין לו קשר לרכילות כזו או אחרת. החלטנו להפריד כוחות. אני בטוח בצלחתו בארץ ובעולם ומאחל לו הצלחה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה