ויראלי

אנה ארונוב עוברת תהליך בריאותי: "אפס רצון לרדת במשקל"

כוכבת הענק ומי שסיימה לאחרונה עוד עונה מוצלחת על כס השיפוט ב"רוקדים עם כוכבים", אנה ארונוב, שיתפה היום את עוקביה בתהליך משמעותי שאותו היא מתחילה. "אפס רצון לרדת במשקל החלטה נטו בריאותית", כתבה ארונוב
מערכת ice |  4
אנה ארונוב (צילום אינסטגרם @aronovanna)
הרקדנית המקצועית ושופטת "רוקדים עם כוכבים" המוערכת, אנה ארונוב, פרסמה היום (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלה שורת סטורי'ז, בה היא משתפת את מעריציה ועוקביה בהליך המשמעותי שבחרה לעבור, מסיבות בריאותית.
ארונוב שיתפה את עוקביה בהחלטתה לעבור ניקוי רעלים, כאשר המשמעות היא שעליה להימנע ממאכלים ומשקאות רבים, לפרק זמן מסוים, לפי תוכנית סדורה שתקבל. היא שיתפה את העוקבים ממה היה לה קשה ממש להימנע ואף שיתפה שלא מדובר ברצון לרדת במשקל.
"אני לא עושה ניקוי רעלים לבד. זאת מישהי מקצועית שהכינה תוכנית דיטוקס והכל יישלח אליי הביתה על בסיס יומי כמובן, כמובן אראה לכם איך זה מגיע. אפס רצון לרדת במשקל החלטה נטו בריאותית". כתבה ארונוב בסטורי שאותו שיתפה ובו היא מסבירה לעוקביה על התהליך.
 
צילום: מתוך האינסטגרם של aronovanna
בנוסף לסרטון הוסיפה ארונוב סטורי נוסף, בו היא משתפת ממה קשה לה מאד להיפרד ומה דווקא לא מפריע לה. זאת לצד תמונה שלה בדרך לצילומים שאותם הגדירה כ"ממש מרגשים". 

"שמעו אני בדרך לצילומים ממש ממש מרגשים. אבל אני לא מאה בלי קפה זה קשה לי ממש. אוכל וזה בקטנה, פירות ירקות זה אחלה אוכל. אבל ללא קפה בכלל זה קשוח ברמות". כתבה אנה ארונוב והוסיפה תמונה מדרכה לצילומים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    באיזה שטויות אנשים מאמינים (ל"ת)
    חלי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בכיינית
    דני 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגידי משעמם לך לכי תאמצי חיה
    סגור
  • 2.
    כוכבת הענק..... בואו נרגיע (ל"ת)
    המגיבה 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ניקוי רעלים?
    מנשה בן יוסף 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עצוב שארונוב מתמסרת למתודה שאינה מדעית.
    סגור