ויראלי

סטטיק ועדי ביטי מבלים ביחד: לאן יצאו שני הזמרים?

צמד הזמרים בילו אמש יחד במסעדה בחיפה ושיתפו את הבילוי המשותף בסטורי. האם התיעוד מרמז על מערכת יחסים שנרקמת בין השניים? 
מערכת ice | 
סטטיק ועדי ביטי (צילום צילום מסך מתוך קשת 12 ואינסטגרם עדי ביטי)
סטטיק ועדי ביטי שוב נצפו אמש (שבת) מבלים ביחד, והפעם הם יוצאים למסעדה בעיר חיפה.
השניים שיתפו בחשבונות האינסטגרם שלהם את הבילוי המשותף לעיני עשרות אלפי העוקבים במסעדה הבשרית "ארטו" שממוקמת במרכז הקונגרסים.

(מתוך חשבון האינסטגרם של עדי ביטי)

(מתוך חשבון האינסטגרם של עדי ביטי)

(מתוך חשבון האינסטגרם של סטטיק)
נזכיר כי עדי ביטי עשתה פריצה מחודשת לחיינו לאחר שהשתתפה ב"זמר במסכה" ובתוכנית הבטיח לה סטטיק שיעשה איתה שיר יחד, מה שבאמת הפך לאחר מכן ללהיט המשותף של השניים - "מכשפה".
השיר "מכשפה" נכנס לפלייליסט הרשמי של גלגלצ והפך לטרנד בטיקטוק והפך להצלחה מסחררת, ככל הנראה הלהיט הראשון של ביטי שמקבל ביטוי ובמה כל כך גדולה.
אחרי ההצלחה פורסם בחודש שעבר כי ביטי וסטטיק עובדים על סינגל נוסף. ביטי פרסמה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה מאולפן ההקלטות יחד עם ג'ורדי וסטטיק וכתבה: "אתם לא מבינים איך אני מחכה שתשמעו את זה".
לפני כחודשיים וחצי פורסם כי סטטיק בילה במועדון "השלוותא" שבנמל תל אביב עם לא אחרת מאשר עדי ביטי. על פי עדים שנכחו במקום, השניים היו צמודים במשך כל הערב. נציין כי בעקבות הדיווח הרשת התחילה לסעור ורבים אכן תהו לעצמם את פשר הפגישה. 
סטטיק הוציא הודעה מטעמו: "רק רוצה לחסוך לי (ולכם) את כאב הראש, עדי היא ילדה מדהימה שמעבר לדברים המאוד קשים שהיא עברה בחיים, היא גם ממש סופר מוכשרת וממש חלק מהמשפחה. אז סורי על הביאוס אנחנו לא זוג. אנחנו כן אבל עובדים על מוזיקה חדשה של עדי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה