ויראלי

למה כוכב "ארץ נהדרת" בכה? "לא ברור מה עבר עליי"

השחקן והקומיקאי שמככב בתכנית הפופולרית של קשת 12 שיתף בחשבון האינסטגרם שלו כי מצא את עצמו בוכה
מערכת ice | 
ארץ נהדרת (צילום ירון שילון)
אורי לייזרוביץ', מככב בסדרות רבות בהן גם התכנית המפורסמת בקשת 12 "ארץ נהדרת". אמש (שבת) שיתף השחקן סטורי חריג בזמן שהוא צופה בטלוויזיה.
לייזרוביץ' שיתף כי הוא בוכה מצפייה בפרק ההדחה של המרוץ למיליון בקשת 12. בסטורי שהעלה לחשבונו כתב: "בכיתי מהמרוץ למיליון, איך שמחתי בשביל אודי ומתן. עונה מטורפת!".
לאחר מכן הוסיף לייזרוביץ' בסטורי נוסף: "אני כנראה ממש עייף, ממש התרגשתי שהם הגיעו למקום הראשון. לא ברור מה עבר עליי".
לפני מספר חודשים מערכון אחד בארץ נהדרת הצליח לשים את כל הזרקורים שיש על אורי לייזרוביץ'. החיקוי שלו לעידן עמדי בצל ביקורת של צופים, שכנראה לא הבינו את מהות המערכון בו השתתף. אחרי הסערה, הקומיקאי הסביר בדיוק מה קרה שם.
"עידן עמדי הוא מלח הארץ היצור, המושלם בתבל. בעיניי הרבה פעמיים שופטים לפני הזמן. אנשים רואים לוקחים חצי מידע, הישראלים אלופים בלקחת ולערבב הכול. אין לי בעיה עם דעות, הבעיה שלי הייתה עם הדרך. אפשר לגבש דעה אפשר לגבש דעה מוטעית, אנחנו בני אדם, אנחנו עושים טעויות, אף אחד לא חף מזה, אבל קיבלנו את רשותו של עידן, ואת ברכתו גם לפני וגם אחרי".
עוד הוסיף: "המטרה של התוכנית הייתה להעלות מודעות לכל מה שקורה, אני חושב שהמערכון היה הכי מפרגן והכי טוב, אני חושב שיש מקום לשיח מכבד, גם אם חושבים אחרת, כי בסוף הבדיחה היא לא עלי. מי שמדבר ככה צריך לחנך את הילדים שלו. זו בעיניי הדרך לחברה טובה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה