ויראלי

בגיל 44: מיקי גבע משתף את הבשורה המשמחת בחייו

מיקי גבע ואשתו ספיר זגורי מצפים כעת לילדם השני. הזוג, שכבר הורים לגון בן השש וחצי, הביעו התרגשות רבה לקראת ההרחבה הצפויה של משפחתם ושיתפו ברשתות החברתיות את דבר ההיריון החדש: "מתרגש כמו ילד להרחיב את המשפחה"
מערכת ice |  3
מיקי גבע (צילום סטודיו תומאס)
אמנם הקומיקאי מיקי גבע כבר חגג את יום הולדתו ה-44, אך לו ולאשתו ספיר זגורי שצעירה ממנו ב-11 שנים, יש הפתעה גדולה למשפחה וגם למעריצים. השניים שיתפו ברשתות החברתיות בשורה משמחת במיוחד.
בני הזוג מצפים כעת לילדם השני. הזוג, שכבר הורים לגון בן השש וחצי, הביעו התרגשות רבה לקראת ההרחבה הצפויה של משפחתם ושיתפו ברשתות החברתיות את דבר ההיריון החדש והמרגש של זגורי.

גבע, שידוע בחוש ההומור שלו, בחר לשתף את החדשות בצורה רגישה ומרגשת. הוא כתב: "עמוק בבטנה ניגונים של שמחה. מתרגש כמו ילד להרחיב את המשפחה, במיוחד בימים כאלה קצת חדשות טובות". לצד הדברים, שיתף תמונה עם אשתו ההריונית.
הזוג, שנישא לפני 8 שנים, חווה את ההורות לראשונה לפני כ-6 שנים עם לידת בנם גון. כעת, עם ההריון השני, הם מתכוננים למעבר ממשפחה של שלושה לארבעה. האירוע המשמח הזה מגיע בתקופה מאתגרת, והזוג בחר לחלוק את השמחה עם מעריציהם שאיחלו להם מזל טוב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מזל טוב
    שיהיה לכם רק טוב 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמן
    סגור
  • 2.
    מזל טוב
    שיהיה לכם רק טוב 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמן
    סגור
  • 1.
    בשעה טובה ובהצלחה ליולדת. (ל"ת)
    יהודה קפלן 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור