תרבות ופנאי

עומר אדם ועדן בן זקן נפגשים במופע החדש של מיקי גבע

הקומיקאי האהוב מיקי גבע, יוצא מגבולות הקומדיה ויוצא במופע מוזיקלי חדש שישלב בינה מלאכותית במסגרתו יחקה את האומנים האהובים בישראל 
מערכת ice | 
מיקי גבע (צילום סטודיו תומאס)
כמעט חצי יובל שמיקי גבע מככב כמעט בכל מקום. כותב סדרות, סרטים וספרים, משחק בעצמו, מופיע עם מופע הסטנדאפ המצליח שלו וידוע במיוחד ביכולת החיקויים המופלאה שלו, והפעם הוא לוקח זאת צעד אחד קדימה.
בחודש אוקטובר הקרוב, גבע יחגוג יום הולדת 44 על הבמה ב"גריי" יהוד שבו הוא שר את הקלאסיקות האהובות במדינה בקולם של הזמרים והזמרות האהובים במדינה. מדובר במופע יוצא דופן, בו מיקי גבע מחקה בקולו ארבעים זמרים וזמרות מהמובילים והמובילות בישראל, במחרוזות קצביות עם שלל הפתעות.
במסגרתו גבע "מארח" שמות גדולים מכל הזמנים כמו: עומר אדם, שלמה ארצי, עדן חסון, עדן בן זקן, עמיר בניון, בניה ברבי, זוהר ארגוב, נסרין קדרי, ישי לוי, אתניקס, אביב גפן, איתי לוי, בעז שרעבי, ליאור נרקיס, מוש בן ארי ועוד רבים וטובים! 100% חיקויים, עם כל הכוכבים והלהיטים הגדולים. המחרוזות יכללו חיקויים של זמרים ששרים שירים של עצמם וגם אחד של השני, ברי סחרוף שר שרית חדד ועמיר בניון שר עדן חסון ועוד נאמברים בלתי נשכחים.
המופע ילווה בלהקה חיה של חמישה נגנים, ותוך כדי המופע יוקרנו תמונות שיוצרו באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית שמשלבות בין פרצופו של מיקי לבין הזמר/ת המקורי/ת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה