טלוויזיה

כוכבי "זגורי אימפריה" חוגגים בענק: איפה בילו את סיום הצילומים?

כוכבי הסדרה המצליחה של HOT, שחוזרת למסכים לעונה שלישית, חגגו את סיום הצילומים באירוע אינטימי ב"הגלריה" בתל אביב. בין הנוכחים: ישראל אטיאס, יפית אסולין, אורי לייזרוביץ', שרה פון שוורצה ועוד 
מערכת ice | 
מאור זגורי וחן אמסלם בחגיגות סיום הצילומים (צילום ניר פקין)
כוכבי "זגורי אימפריה" של HOT ציינו את סיום הצילומים של העונה השלישית המדוברת באירוע אינטימי ב"הגלריה" תל אביב. מי שנכחו באירוע הם בין היתר יוצר הסדרה, התסריטאי והבמאי מאור זגורי ורעייתו השחקנית חן אמסלם, השחקנים ישראל אטיאס, יפית אסולין, אורי לייזרוביץ', שרה פון שוורצה, לואי עלי ועוד. 
השחקן דניאל סבג, שכיכב לצדו של משה איבגי בשתי העונות הראשונות סיפר בראיון ל-mako על ההיעדרות של איבגי מהעונה החדשה: "העונה החדשה סוגרת את שתי העונות האחרונות, 10 שנים עברו, עם מלחמה, קורונה ושחקנים שיוצאים. מאור כתב עונה שמסכמת הכל, והיא פשוט מדהימה. הוא מתח את הגבולות כמה שאפשר, והדמויות מקבלות תפניות מטורפות. עכשיו סיימנו, וכמו כל הארץ אנחנו מחכים שזה יעלה". 
העונה החדשה צפויה לכלול גם דמויות חדשות שיצטרפו אל המשפחה הצבעונית והבאר שבעית, לצד העובדה שדמותו של אב המשפחה, בבר בכיכובו של משה איבגי, לא תשתתף בעונה הנוכחית אחרי שהורשע בביצוע מעשים מגונים והטרדה מינית, ואף ריצה על כך עונש מאסר.
מי שכן תמצא את עצמה על סט הצילומים בפעם הראשונה בסדרה וגם בפעם הראשונה בקריירה שלה היא הזמרת זהבה בן, שלוהקה לתפקיד ותשחק לצידם של הדמויות המיתולוגיות. "זגורי אימפריה" תעלה בהמשך ב-HOT. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה