ויראלי

נתניהו: "שרה ואני בהלם!" לפיד: "אלימות פוליטית"

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד מגיב לניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר: "אלימות פוליטית היא איום קיומי על מערכות דמוקרטיות. אני מביע את איחולי החלמה מהירה לנשיא לשעבר"
דוד זולדן | 
דונלד טראמפ (צילום יוטיוב/ Fox News)
במערכת הפוליטית מגיבים לניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר והמתמודד לנשיאות - טראמפ. ראש הממשלה הוציא הודעה ברשתות החברתיות באנגלית בה כתב: "שרה ואני בהלם לאור ניסיון ההתנקשות בנשיא טראמפ, אנחנו מתפללים לביטחונו ולהחלמה מהירה". שר החוץ ישראל כ"ץ התייחס לאירוע גם הוא וכתב באנגלית: "אני מזועזע מהירי על נשיא ארצות הברית ה-45 דונלד טראמפ, ומתפלל להחלמתו. אלימות לעולם לא יכולה למצוא מקון בדמוקרטיה".
יו"ר יד עתיד, ח"כ יאיר לפיד, פרסם פוסט ב-X בו הוא מתייחס לירי בדונלד טראמפ הלילה. לפיד: "ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר דונלד טראמפ מטריד ומסוכן מאוד. אלימות פוליטית היא איום קיומי על מערכות דמוקרטיות. אני מביע את איחולי החלמה מהירה לנשיא לשעבר."
גם ח"כ אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) גינה את האירוע: "אני מגנה בתוקף את הניסיון המזעזע להתנקש בנשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ. פעולה זו מנוגדת לכל עקרון דמוקרטי. אני שולח איחולי החלמה מלאה ומקווה לראותו בריא ושלם במהרה.״
נשיא המדינה הרצוג פרסם הודעת גינוי רשמית: "בשם כל העם הישראלי, אני מאחל לנשיא לשעבר דונלד טראמפ החלמה מהירה, ומגנה באופן מוחלט וחד משמעי את הניסיון לחייו. מירושלים נאחל לו בהצלחה. מחשבותינו עם כל הפצועים, ומשפחתו של הצופה שנהרג."
גם שר החינוך יואב קיש (ליכוד), התייחס להתנקשות והתריע מפני סכנות ההסתה: "מאחל החלמה מהירה ובריאות לנשיא לשעבר דונלד טראמפ. לאור כל ההסתה והשנאה שאינם מטופלים, התנהגות שחוצה את כל הגבולות (חבל תלייה, נמחה את זכרו..) ללא שום טיפול ממערכת אכיפת החוק – לא יכול להתעלם מהמחשבה שזה יכול לקרות שוב בישראל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה