ויראלי

קורין גדעון חושפת: "לא קיבלו אותי לעבודה בגלל הדעות שלי"

בגיל 31, קורין גדעון אמא לשניים ועוד שלישי בדרך, סיימה קריירה מוצלחת בטלוויזיה שהחלה והסתיימה בגיל צעיר - אבל מצאה את עצמה ככוכבת רשת עם 410 אלף עוקבים, ופרנסה לא פחות טובה מכוכבי הטלוויזיה
מערכת ice | 
קורין גדעון טריומף (צילום שי פרנקו)
קורין גדעון, היום בת 31, היתה ממנחות הטלוויזיה הצעירות ביותר שפרצו בארץ, כאשר כבר בגיל 23 הוזמנה על ידי ארז טל להנחות לצדו את העונה השביעית של "האח הגדול" (אז ב"קשת" ערוץ 12). קודם לכן שירתה בגלי צה"ל ככתבת לענייני משפט וכעורכת חדשות, ואת צעדיה הראשונים בטלוויזיה עשתה בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", אז בערוץ 10.
אלא שלאחר ההצלחה בהנחיית שתי עונות של "האח הגדול", באה הנפילה לצדו של אותו ארז טל בהנחיית תוכנית הריאליטי "2025", שניסתה לפצות על אובדן "האח" לזכיינית המתחרה, אך כשלה ברייטינג. לפני כשלוש שנים הסתיים החוזה שלה ב"קשת", ומאז לא חזרה להנחות בטלוויזיה.
בריאיון ליפעת הללי אברהם ב-mako, מספרת גדעון כיצד מצאה את עצמה כאמא צעירה אחרי לידה, ובלי עבודה. בגילוי לב היא מודה כי "אין בן אדם בתעשייה שלא פניתי אליו. פניתי לכולם, ניסיתי בכל מקום, אף אחד לא רצה אותי והבנתי שאו-קיי, אין לי יותר עבודה בטלוויזיה".
 

ומה הסיבה? קורין נזכרת בריאיון כי אמרו לסוכנת שלה שהיא "עשתה הרבה טעויות". לגבי אילו טעויות, "אני מניחה שהוא דיבר על דעות שהבעתי בעבר. אני אף פעם לא הייתי מאוד קונפורמיסטית, אף פעם לא הייתה לי בעיה להביע את דעתי, ואני חושבת שהדעה שלי קצת שונה מהדעה הרווחת בברנז'ה. לא הייתה לי בעיה להתבטא בעד חרדים, דברים שהם קצת פחות ברנז'איים", אמרה.

אבל כמו באגדות, גדעון לא התייאשה ומצאה את עצמה במקום אחר שבאופן מפתיע הוא גם לא פחות רווחי: הרשתות החברתיות. היא מתחזקת עמוד אינסטגרם עם 410 אלף עוקבים, משמשת כפרזנטורית של "טריומף" ובמקביל גם מנהלת את העסק המשפחתי עם בעלה החוזר בשאלה, חילי סורוצקין: מעדנייה המספקת משלוחים לכל הארץ. בין לבין היא אמא לשני קטנים ועוד שלישי בדרך.
אז כמה קורין גדעון מרוויחה מפרסומים באינסטגרם? לפני כשנתיים חשפה סוכנת כוכבי הרשת גלי בראון בראיון לגלובס, כי משפיעניות כמו גדעון יכולות להרוויח כ-200 אלף שקל בחודש מפרסום ברשתות החברתיות. עם סכומים כאלה, לא פלא שכבר לא תקפוץ על כל הצעה שתבוא מתחום הטלוויזיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה