ויראלי

מגיש חדשות 12 הפך לאבא בפעם הראשונה: "אור גדול ומתוק"

למגיש חדשות 12, אורי איזק ואשתו, נוי בר, נולד בן בכור: ״בתוך הימים הקשים האלה, נכנס אתמול לחיינו בשעת רצון אור גדול ומתוק שיזכה במהרה לראות בניצחון חיילנו והשבת חטופינו. ברוך הבא אהוב קטן״
מערכת ice | 
אורי איזק (צילום פייסבוק/ אורי איזק)

המבזקן ומגיש חדשות 12 אורי איזק ונוי בר, הדוברת של השר עמיחי שקלי, שניהלה בעבר מערכת יחסים ואף הייתה מאורסת לבנו של ראש הממשלה, אבנר נתניהו, התחתנו לפני פחות משנה. הזוג התארס חודשיים בלבד לפני כן וכאמור באוגוסט שעבר נערכה החתונה.

אבל היום (חמישי) למגיש חדשות 12, אורי איזק ואשתו, נולד בן בכור: ״בתוך הימים הקשים האלה, נכנס אתמול לחיינו בשעת רצון אור גדול ומתוק שיזכה במהרה לראות בניצחון חיילנו והשבת חטופינו. ברוך הבא אהוב קטן״.
 

כזכור, השניים התחתנו בלוקיישן המפואר של "חוות רונית" לעיני לא פחות מ-500 אורחים, כאמור  דוברת השר שקלי, הייתה מאורסת בעבר לבנו הצעיר של ראש הממשלה אבנר נתניהו כאשר החלו לצאת בשנת 2019, היו ביחד שלוש שנים ושמרו על הזוגיות בפרטיות. ארבעה חודשים לפני החתונה המיועדת הודיעו השניים על פרידה, דבר שלא הפתיע את המקורבים לזוג.
 


מקורב לשעבר סיפר לוואלה סלבס בזמנו: "אף פעם לא הייתה אהבה גדולה בין הכלה לעתיד לאמו שרה, היא לא חיבבה אותה בלשון המעטה, וגם הארוסה לא אהבה את שרה, זה היה הדדי. אבל כשהייתה הצעת נישואים זה היה נראה לנו מוזר, ידענו את המצב ומי היא הדומיננטית, אבל שמחנו שהמצב יסתדר, אולם הם נפרדו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה