ויראלי

כוכב ארץ נהדרת חוגג יום מאושר: "האיש שהכי מצחיק אותי בעולם"

אוראל צברי כתב ברכה מרגשת ליום ההולדת של אביו: "בשנה האחרונה יש לי הזכות גם לזכות הרבים בדברי התורה שלך, וכמה שאנשים מברכים על כך, ובאותה נשימה לשתף אנשים בכמה שאתה מצחיק! שילוב מתוק ומקסים! תודה לך על זה! ותודה שאתה אבא שלי! מזל טוב".
מערכת ice |  3
אוראל צברי (צילום ויקיפדיה)

אוראל צברי הפך לכוכב ענק בשנתיים האחרונות, מעבר להופעות שלו בשנות ה-90' של רשת 13, שבאבניקים, ארץ נהדרת של קשת 12 וחלק מרוקדים עם כוכבים, הוא גם מטפח פודקאסט מצליח בו הוא מארח את אבא שלו. היום (שלישי) הוא חוגג איתו יום הולדת.

צברי כתב בפוסט שהעלה לאינסטגרם שלו לצד תמונה עם אביו: "אבא שלי!!! יקירי! מחמל נפשי! האיש שהכי מצחיק אותי בעולם! חוגג היום יום הולדת! ואני מאחל לך את כל האושר בעולם! נחת, אהבה, בריאות איתנה, אריכות ימים! ועוד שנים רבות בעז״ה של עשייה!".
 



עוד כתב: "בשנה האחרונה יש לי הזכות גם לזכות הרבים בדברי התורה שלך, וכמה שאנשים מברכים על כך, ובאותה נשימה לשתף אנשים בכמה שאתה מצחיק! שילוב מתוק ומקסים! תודה לך על זה! ותודה שאתה אבא שלי! מזל טוב".

עוקביו בירכו: "המון מזל טוב לאחד והיחיד! בן אדם שכולו לב זהב, ללא ספק זכות גדולה להיות בקרבתו", "אין על הכיבוד הורים שלך", "האיש והאגדההה.. אין יותר מצחיק ממנו... מאחלת לך נחת שמחה וחיים מאושר יקיר שנעים להכיר... יומולדת שמח".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מזל טוב
    אור פז אילנה 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאיש הכי מצחיק במדינה שגם עשה וייצר ילד שממשיך ומצחיק כמותו. מזל טוב לך מסל שפע טוב הקב", בבריאות איתנה. שנזכה שהבן המצחיק שלך, יחבוש כיפה וציצית ויניח ביומיום תפילין אז ניווכח שהוא באמת שלך!
    סגור
  • 2.
    אוראל צברי אחד האנשים הכי חמודים, מצחיקים ומוכשרים בארץ (ל"ת)
    רוי 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה צברי מגעיל
    קרעי 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אחד האנשים המגעילים ברת אסי עזר
    סגור