ויראלי

הלוחם שריגש מדינה שלמה: זה הצעד הבא של המסתערב

מ׳, המסתערב שפרץ לאחר שסרטון שלו שר את "יחפים" של יסמין מועלם הפך לויראלי, משחרר אלבום בכורה - E.P מיוחד ובו שלושה שירים אותם הקליט בזמן שיצא לאפטרים בזמן שהוא בשירות מילואים רצוף מה-7 לאוקטובר
מערכת ice | 
חיילים (צילום shutterstock)
מ׳ המסתערב, לוחם במילואים ביחידה מיוחדת ומסווגת בזמן מלחמת ״חרבות ברזל״ נמצא במילואים מה-7 לאוקטובר,  בהפוגה קצרה שהיתה לו עם חבריו לנשק, שר וניגן את השיר ״יחפים״, חבריו צילמו את הביצוע והעלו לרשתות, אחרי כמה ימים של לחימה מ׳ פתח את הנייד וגילה שהביצוע שלו ריגש מדינה שלמה והפך לדבר הכי מסקרן ומדובר ברחבי הרשת. לאור הביקוש הקליט ביצוע רשמי לשיר וזכה להצלחה מסחררת עם מיליוני צפיות.
כעת, לאחר ציפייה ארוכה מ׳ משחרר חומרים מקוריים, אלבום E.P עם שלושה שירים עליהם עבד עם מיטב היוצרים והמפיקים בתעשיית המוזיקה: גיא דאן, דולי ופן, אלירן אליהו, עומרי דהן, אופיר מלול, אביב פרץ ודרור מזרחי. 
 
כבר מהאזנה ראשונה לחומרים ניתן להבחין באיכויות הקוליות של מ׳, בסגנון המוזיקלי הייחודי ובכריזמה וכישרון שלמרות שלא רואים את פניו, גרמו למדינה שלמה להתאהב בו ואפילו ליסמין מועלם, להגיע בעצמה עד אליו ולבצע יחדיו את הלהיט שלה שגרם לפריצתו של מ'. מ׳ עדיין לא יכול להיחשף מאחר והוא בחר להמשיך בשירות המילואים המסווג ורק בתום הלחימה יוכל לחשוף את פניו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה