ויראלי

אסי ואלברט משתפים: מתי יוולד התינוק?

אסי עזר ואלברט אסקולה צפויים להפוך להורים לשניים בימים הקרובים, בסטורי שלו שיתף את תחושותיהם של קרוביו לגבי תאריך לידת התינוק: "אבא שלי אומר 11.4, התאריך המשוער על פי הרפואה, 16.4"

מערכת ice | 
אסי עזר ואלברט אסקולה (צילום שי פרנקו)
אסי עזר ואלברט אסקולה, הזוג האהוב שצפוי לקבל לעולם את בנם השני ממש בימים הקרובים ומבלים את הימים האחרונים בארצות הברית בנבאדה, שם ישהו כחודש וילוו את הפונדקאית בהליך הלידה. אסי שיתף אמש (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלו בסטורי, את ההשערות לתאריך לידת התינוק.
עזר כתב: "מתי יוולד התינוק? אלברט אמר:8.4- טעה. אמא שלי קיבלה מסר שהוא יגיע ב10.4- זה היום בואו נראה. אבא שלי אומר: 11.4. התאריך המשוער על פי הרפואה המודרנית: 16.4".
עזר שיתף אמש גם בוולוג טיסה שצילם, שם הראה את דרכם לנבאדה, על הפוסט כתב: "טסים ללידה. יוצאים להביא את בייבי מספר שתיים שלנו. לוקחים את ההורים שלי איתנו,
הולכים לפגוש את מרי הפונדקאית בפעם הראשונה, שש עשרה שעות טיסה ועוד טיסה פנימית כדי להגיע ליעד, ונחיה שם לפחות חודש... ברינו, נווואדה. שינוי גדול, ההתרגשות בשיאה, ובסוף... נהיה משפחה של ארבעה, אבא, אבא, בת בכורה ובן קטן. בחיי שלא חלמתי בחלומות הכי ורודים שלי כשהייתי צעיר יותר שתהיה לי משפחה, ועוד כזאת... שיהיה לנו בהצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה