ויראלי

סטפן לגר נאלץ להתנצל: "הדברים יצאו מפרופורציה, אל תרגישו מרומים"

הזמר שעורר סערה עם הפוסט שחשף שהוא אבא והתברר כפייק ניוז, ניסה להסביר: "לא היה כאן שום תעלול יחצני ויותר מזה, המנהלים שלי אפילו לא היו מעודכנים במהלך, אבל הפוסט כבר הוגש לכם וכאן הדברים יצאו מפרופורציה ובתוך דקות כמו אש בשדה קוצים אני והמנהלים שלי הוצפנו בפניות"
מערכת ice | 
סטפן לגר ובנו (צילום אינסטגרם)

הזמר והרקדן סטפן לגר (25) חשף אמש [שבת] בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא אב לילד בן 7, בשם כריס. אבל פחות מחצי יממה עברה בערב טוב עם גיא פינס בקשת 12 חשפו כי מדובר בסיפור שקרי. כעת, הוא נאלץ להתנצל על הסיפור שגרם לאי נעימות בעיקר.

לגר ניסה לתרץ: "אני רוצה רגע לעצור ולהתייחס לפוסט שהעלתי אתמול עליי ועל כריס. כל מה שכתבתי שם היה בכנות שלא העזתי לחשוף מתחילת הקריירה שלי. פה גם הבנתי את הפער הגדול שבין הישראליות שלי לאפריקאיות שבי. כריס הוא בן משפחה ועבורי כמו אח/ילד קטן. אני מלווה אותו לאורך כל הדרך ונוצר בינינו קשר עמוק, מיוחד ומרגש. אני חש כלפיו אחריות אישית הוא בוטח בי כדמות אבהית".
 



עוד המשיך: "זאת מערכת יחסים שעבור מי שבא מתרבות אפריקאית מובנת מאליו. ביום שלישי יחשף השיר עבורי זה השיר הכי חשוב ואישי שהוצאתי עד היום. לקראתו הרגשתי צורך לפתוח בפניכם משהו שעד היום לא חשפתי. כמו שזה יצא ממני ככה הגשתי לכם אותו. לא היה כאן שום תעלול יחצני ויותר מזה, המנהלים שלי אפילו לא היו מעודכנים במהלך".

לסיום הדגיש: "אבל הפוסט כבר הוגש לכם וכאן הדברים יצאו מפרופורציה ובתוך דקות כמו אש בשדה קוצים אני והמנהלים שלי הוצפנו בפניות. זאת לא היתה התעלמות אלא רגע להבין מה קורה. אוהב ומעריך אתכם ואל תרגישו מרומים. מתנצל אם מישהו נפגע באופן אישי ובטח שלא היתה לי כאן כוונה לעשות שומוש ציני ברגשות של אנשים. אוהב אתכם״.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה