ויראלי

דניאל גרינברג נגד טהוניה רובל: "תחליפי תחום"

דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן וכוכבת האח הגדול בעצמה, לא ממש אהבה את הדברים וטענה בסטורי נגד: “נתקלתי בזה וגירד לי כי די לנסות להקטין אדם אחר כדי לנסות לצאת גדול! חוק המשיכה… תחשבו על זה. פוסט שמשלב את הדברים הבאים – אכזבה, קנאה, התנשאות, הקטנת האחר, זלזול, השמצה"
מערכת ice |  2
דניאל גרינברג (צילום יוטיוב/ יעל בר זוהר)
סערה ענקית עוררה הדוגמנית וזוכת “האח הגדול” לשעבר, טהוניה רובל שהשוותה בסטורי עצבני שהעלתה לרשת משפיעניות רשת למה שהיא מכנה ”מוכרניות” שלטענתה צריך לכאורה לחרטט ולמכור מוצרים על מנת להמשיך לקבל שיתופי פעולה.
דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן וכוכבת האח הגדול בעצמה, לא ממש אהבה את הדברים וטענה בסטורי נגד: “נתקלתי בזה וגירד לי כי די לנסות להקטין אדם אחר כדי לנסות לצאת גדול! חוק המשיכה… תחשבו על זה. פוסט שמשלב את הדברים הבאים – אכזבה, קנאה, התנשאות, הקטנת האחר, זלזול, השמצה. טהוניה יפתי, את מאוכזבת מכך שמעבר לדרישה היום של להיות גבוהה ויפה נדרש גם לקדם את אותו המותג שבוחר את הפנים שלך”.

גרינברג גם הוסיפה: “וכן, הגיוני, אנחנו ב-2024. היום בית עסק מחפש את מי שיביא לו פרסום וישווק לו את העסק, ויכניס לי הכי הרבה עשייה, צמיחה ופרנסה(איזה עסק לא חושב ככה? היום זה לא רק מה יראה טוב על של באיילון. אנחנו פחות בקטע של תהיי יפה ותשתקי, אלא אם כן תתקני אותי)”.
היא המשיכה: “עכשיו נכון, מבאס שאת לא מתחברת למושג ‘משפיענית’ שאגב זה משפיענית וזה לא מוכרנית. זה לא אומר שזה סבבה להסביר את עצמך ותוך כדי לדרוך על כל כך הרבה נשים שעובדות בתחום הזה, נותנות את כל כולן והן גם טובות בו”.
לסיכום אמרה: “ולחלקן יש גם ילדים ומשפחה שהן רוצות לפרנס וואלה בכבוד! אף אחת לא מוכרת ‘חרא’ לעוקבות שלה. ומכיון ואת לא משפיענית, אז אולי תדברי פחות על מה שאת פחות מבינה, ככה זה הולך. למשפיענית שמחוברת לקהל שלה יש קווים אדומים וחוקים, ותאמיני לי אל תזלזלי באף אחת, אנחנו כולנו נשים. מאחלת לך לקבל המון עבודות בתחום שלך, פרנסה בשפע ומה שתבקשי. ואם זה לא הולך, תחליפי תחום”.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחח
    אינשם 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראית כמו ביצה סרוחה.איך היא פותחת פה ועיניים. חחח פריחחחחחה
    סגור
  • 1.
    חרטת המשפיעניות
    Ba Ma 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גרושתו של אייל גולן היתה צעירה טפשה ונשארה טפשה גם לאחר שהתבגרה. חלאס ען הבקורת הזוועתית שלך עאלק משפיעניות. קשקשניות ריקניות.
    סגור