ויראלי

אשתו של כוכב נינג'ה ישראל בווידוי קורע לב: "את לבד בעולם"

אשתו של מתמודד נינג'ה ישראל, מתן בלו, שיתפה באומץ את תחושותיה לאחר שהכוכב עבר אירוע לבבי באמצע ירח הדבש שלהם: "את הכי לבד כשאת איתו"
מערכת ice | 
מתן בלו (צילום רשתות חברתיות)
לפני כשנה וחצי, באמצע ירח הדבש הרומנטי שבארצות הברית, הנינג'ה האהוב, מתן בלו, לקה בליבו. אמש (ראשון), שיתפה אשתו ניצן את עוקביה בתחושות של איך זה מרגיש להיות אשתו לאחר המקרה המצער, וההתרסקות של בעלה לאחר האירוע הלבבי אשר השאיר אותו בהליך שיקומי ממושך. 
"הבין לבין. את בזוגיות, אבל אין לך בן זוג", כתבה ניצן בסטורי באינסטגרם שלה, והמשיכה: "הוא כאן לידך, אבל את לבד בעולם. את הכי לבד כשאת איתו. את רחוקה מההתחלה, אבל לא רואה את הסוף. את נותנת בשבילו את כולך, אבל שוכחת אותך, וכבר אין לך מושג מה זה אומר בכלל". 
עוד המשיכה ניצן: "את חזקה ואופטימית, אבל מרוסקת. את רוצה להילחם בשבילו, כי את מאמינה, אבל גם בשבילך וזה לא עובד ביחד, זה לא יעזור לך לעולם. את שמחה על ההתקדמויות הקטנות, אבל זה רחוק מהזוגיות שלכם, רחוק מהחיים שלכם", שיתפה באומץ ובכאב על בלו. "זה לא מספיק לך, את רוצה אותו. את רוצה הכל. ולרגעים קטנים, ממש לשניות את רואה את הדמיון לחיים שבנית, ההם הקודמים. שניות".
את הסטורי סיימה ניצן בשאלה: "את עדיין מתגעגעת אליו, בכל שניה. את יודעת שיש חיים ויש מוות, אבל אף פעם לא סיפרו לך על הבין לבין. את מספיק אמיצה בשביל לחיות?"  כזכור, למרות ההליך השיקומי המתמשך, בלו נכח ביום הולדתה של ירדן ג'רבי, והנינג'ה מראה סימני התאוששות מיום ליום, כנגד כל הסיכויים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה