ויראלי

אחיו של כוכב נינג'ה ישראל שלקה בדום לב: "הוא חזר לחיים"

"אנחנו מכירים את מתן ולא הפסקנו להאמין בו לרגע." כותב שון בלו, אחיו של מתן בלו הספורטאי שחטף התקף לב מפתיע בירח הדבש שלו באמריקה
מערכת ice | 
מתן בלו (צילום רשתות חברתיות)
"לא מזמן מתן חזר לחיים. בכל יום שעובר הוא חוזר אלינו מעט יותר. פתאום, התבהר לי שמה שנראה כמו טרגדיה יכול גם להיות מקור גדול לתקווה." כך כתב היום (שני) שון בלו,  אחיו של מתן בלו, כוכב התכנית "נינג'ה ישראל", שחווה אירוע לבבי לפני כחצי שנה ואושפז בבית חולים בניו יורק.
בלו, 35, עבר את האירוע בעת שהה בארה"ב עם אשתו בירח דבש. בלו, אשר היה לאחד הפיינליסטים של התוכנית במשך שנתיים ברצף והמציא וייסד את שיטת הג'ימנספיט, צעיר ובכושר והאירוע תפס את מכריו בהפתעה שלא הצליחו לעכל שאדם בגילו יעמוד בסכנת חיים.

שון בלו אחיו, מבשר את הבשורה יחד עם שיר חדש שהוא מוציא שנכתב לפני האירוע המטלטל, ומקבל משמעות חדשה אחריו. "המשפחה שלי עברה משהו שנראה כמו טרגדיה", כתב, "מתן אחי הגדול, אחד מהספורטאים הבולטים במדינת ישראל, נינג'ה אמיתי והדבק של הבית שלנו, חטף דום לב. במשך חודשים ארוכים מתן היה בין חיים ומוות. אמנם המצב הרפואי היה מייאש, אבל אנחנו מכירים את מתן ולא הפסקנו להאמין בו לרגע."
 
"הרבה זמן חיכיתי עם השיר הזה, לימים שבהם הקרקע תהיה יותר יציבה. כתבתי אותו הרבה לפני האירוע של אחי אבל בתקופה האחרונה הוא קיבל משמעות חדשה ונתן לי ולמשפחתי כוח. מקווה שגם אתם תקבלו קצת מהכוח הזה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה