טלוויזיה

תאריך גמר נינג'ה ישראל נחשף: זו ההפתעה שמחכה לצופים

פרק הגמר של העונה החדשה בקשת 12 יפוצל לשני חלקים שישודרו ב-1 ו-2 באפריל 2023
מערכת ice |  1
נינגה ישראל (צילום יחצ קשת 12)
העונה הנוכחית של נינג'ה ישראל מתקדמת בצעדי ענק אל עבר שלבי ההכרעה של התוכנית האהובה שמשודרת בקשת 12 והיום (ראשון) הוכרז כי פרק הגמר יפוצל לשני חלקים שישודרו ב-1 ו-2 באפריל 2023.
עד שזה יקרה, בקטע מתוך התוכנית, מספר ניצן מכני בן ה-31 מרמת גן: "מגיל קטן אני חווה כל מיני אתגרים, ובאתי לנינג'ה כדי לנצח כמו שניצחתי את החיים האלה - ואני בא לתת בראש. לא הרבה יודעים, אבל בגיל 3 וחצי לקחו אותי מההורים הביולוגיים שלי, ביחד עם אחותי הקטנה שהייתה בת כמה חודשים".
מכני המשיך: "ההורים שלנו נפלו לסמים, הרווחה לקחה אותנו. אני זוכר צרחות, צעקות, ושבאותו הלילה פתאום הייתי כבר במקום אחר. ומאותו רגע אתה כבר לא במשפחה רגילה. אימצו אותנו משפחה, שעד היום היא המשפחה שלנו. הרגשה של התחלה חדשה מכל הבחינות. משפחה חדשה, עיר חדשה, הכל מחדש".
על הקשיים שחווה סיפר: "המעבר היה לא קל, כי בתור ילד כשאתה מספר לחברים שלך שאתה מאומץ צוחקים על זה. היו צוחקים עלינו שאין לנו הורים. בגלל זה הפסקתי לספר את זה, נעלתי את זה ולא דיברתי על זה יותר. לפני שלוש שנים אמא שלי, שגידלה אותי ואימצה אותי, נפטרה, והחלטתי שאין לי מה להתבייש או להסתיר את זה. אני כן צריך להגיד על זה תודה. כשנולדה לי בת לפני תשעה חודים קראנו לה על שמה, אן. מאוד משמעותי בשבילי". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צעקן
    רונלדו 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא מבין למה צריכים את אסי הצעקן
    סגור