ויראלי

קורטני קרדשיאן: "מה הייתי נותנת כדי לשיר לו יומולדת שמח"

קורטני קרדשיאן שיתפה הלילה פוסט אותו הקדישה לאביה המנוח, רוברט, שהיום היו אמור לחול יום הולדתו ה-80. בין המגיבים: אחותה קורטני, ואמה וגרושתו של רוברט, קריס ג'נר 
רוני שיינר |  1
קורטני קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קורטני קרדשיאן)
קורטני קרדשיאן הקדישה הלילה (שעון ישראל) פוסט מרגש לאביה המנוח, רוברט קרדשיאן, שהיה אמור לחגוג היום את יום הולדת 80. 
"מה הייתי נותנת כדי לשיר לו יום הולדת שמח ולשמוע את אחת הבדיחות המצחיקות שלו, רק בפעם האחרונה. היה לו את חוש ההומור הכי טוב והוא הפך את החיים לכל כך כיפיים", כתבה. 

קורטני קרדשיאן ואביה (אינסטגרם)
קורני המשיכה וסיפרה על הקשר המיוחד שהיה לה עם אביה: "כל ארוחה, צפייה בסרטים (היה לנו דייט לסרט בכל רביעי בערב). הוא עשה את הכל כל כך כיף ומיוחד. יום הולדת שמח לאבא הכי טוב בעולם". 
 
במסגרת הפוסט, פרסמה קורטני תמונות ילדות שלה עם אביה. הפוסט קיבל מעל 1500 תגובות, בהם הביעו העוקבים את תנחומיהם ושלחו לה חיזוק.
בין המגיבים הייתה אמה של קורני, קריס ג'נר, גרושתו של רוברט, שכתבה: "האבא הכי טוב שהיה אי פעם", וצירפה לבבות אדומים. גם אחותה קלואי הגיבה, כשכתבה: "האבא הכי טוב בעולם. הוא המלאך שלנו". 
רוברט היה עורך דין ואיש עסקים אמריקאי. הוא התפרסם בתוך אחד מהסנגורים של או.ג'יי סימפסון במשפט הרצח שלו, ממנה יצא זכאי. בנוסף לקורטני, הוא אביהם של קים, קלואי ורוב. הוא נפטר בגיל 59, כמעט חודשיים לאחר שאובחן כחולה סרטן. 
בפרק של הקרדשיאנס ששודר בשנת 2022 חשפה ג'נר כי לפני שקלואי וטראוויס בארקר נישאו, בארקר הלך לבקר בקברו של אביה כדי לבקש את ברכתו. "זה היה כל כך מתוק, פשוט איבדתי את זה", שיתפה אז ג'נר במהלך שיחה עם בתה קים קרדשיאן. היא הוסיפה: "הכל מאושר, הלוואי שאבא שלך היה כאן כדי לראות את זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה טעויות בכתבה אחת
    דניאל 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתקנו
    סגור