מדדים ומחקרים

כנס ההתיישבות בעזה: זה הנושא החם של השבוע, כיצד הגיבו הגולשים?

חברת "MIG Ai", המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, מדווחת כי הנושא החם של השבוע הוא כנס ההתיישבות ברצועת עזה. הנושא זכה ל-1,700 אזכורים בערוצי הטלוויזיה ובתחנות הרדיו וברשתות החברתיות הנושא זכה ל-34,031 אזכורים

מערכת ice | 
תקיפה צה"ל ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
חברת "MIG Ai", המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, ציינה כי הנושא אשר העסיק רבים הן בתקשורת המסורתית (רדיו, טלוויזיה, עיתונים) והן ברשתות החברתיות, הוא כנס ההתיישבות ברצועת עזה. על פי הנתונים שפרסמה חברת הניטור, הנושא זכה ל-1,700 אזכורים בערוצי הטלוויזיה השונים ובתחנות הרדיו. מלבד זאת, כנס ההתיישבות ברצועת עזה אוזכר 92 פעמים בעיתונות הכתובה ובאתרי החדשות הנושא אוזכר 653 פעמים.
בגזרת הרשתות החברתיות, כנס ההתיישבות ברצועת עזה זכה ל-24,031 אזכורים עם 27,977 תגובות ו- 161,289 לייקים. ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), הציוץ שזכה ללא מעט שיתופים ותגובות הוא הציוץ של המשתמש בנציון סנדרס.
 
ציוץ נוסף שזכה למספר גבוה של שיתופים ולייקים הוא הציוץ של המשתמש קארון איימריקוף, אשר שיתף קטע צפייה מתוך כנס ההתיישבות ברצועת עזה.
 
 
ברשת החברתית "פייסבוק", הפוסט שזכה ללא מעט שיתופים ותגובות הוא הפוסט של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, אשר כתב: "'לא כנס "הטרנספר', לא ריקוד על הדם, ולא כל מיני כותרות מפוצצות של קונספציה ישנה ומפחידה. כן לניצחון ישראל, כן תמיכה בעידוד הגירה מרצון, כן שינוי תפיסה! הגיע הזמן!".

 

פוסט נוסף  שזכה למספר שיתופים ותגובות גבוה יחסית הוא הפוסט של "מחזקים", תנועת השמאל הדיגיטלית אשר פועלת לקידום השלום והדמוקרטיה בישראל. בפוסט נכתב כך: ב-2024, צעירים מאיזו התנחלות יסתננו לעזה ויקימו שם מאחז. בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן-גביר מיד יכריזו שאסור לפנות אותם, ויתחרו במי יוציא הודעות תמיכה מהדהדות יותר. גנץ יוציא אחרי חצי יום הודעת גינוי, אבל כולם יחכו לנתניהו.  והוא, כהרגלו, ישחק על זמן".

 
ברשת החברתית "אינסטגרם" עסקו רבות בכנס ההתיישבות ברצועת עזה אשר התקיים השבוע בבנייני האומה. עמוד האינסטגרם "bring.itai.home", אשר משפחתו של החטוף איתי סבירסקי הקימה עבורו, אוזכר כנס ההתיישבות אשר בו השתתפו שרים וחברי כנסת מהימין.
בפוסט נכתב: "בזמן שהחיילים שלנו נהרגים בעזה, החטופים שלנו נמקים וחלקם גם נרצחים, חברי הכנסת שלנו מקיימים ״כנס ניצחון״ בו הם שרו, רקדו וחגגו ״ניצחון״ (?!) וקראו לחזור להתיישבות בעזה. במקום להתעסק בהצלה של מי שעוד אפשר, הם רוקדים על דם הנרצחים והנופלים ומראים לנו מה באמת חשוב ביניהם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה