דיגיטל וטק

טוויטר חסמה את החיפוש על טיילור סוויפט - בגלל תמונות מיניות

תמונות מיניות של הזמרת סוויפט שנוצרו בבינה מלאכותית החלו להסתובב ברשתות החברתיות השבוע, טוויטר שמו סוף לתופעה

מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום טוויטר טיילור סוויפט)
טיילור סוויפט, זמרת השנה, המשיכה להיות האישה הכי מדוברת באינטרנט ביום ראשון (אתמול), אבל לא מהסיבות הצפויות. כאשר הרשת החברתית x שבבעלות אילון מאסק גילתה שסוויפט ראשונה בדירוג החיפוש בגלל שלל תמונות מיניות מזויפות שהופצו של הזמרת שנוצרו על ידי בינה מלאכותית.
X החליטו לקחת יוזמה לתופעה הנפשעת וחסמו את האפשרות לחיפוש השם טיילור בגלל התמונות המדוברות. נכון להיום, שמה של סוויפט לא ניתן לחיפוש בפלטפורמה אך ניתן לחפש "טיילור" ו"סוויפט" בנפרד.
טוויטר לשעבר x השעו את החשבון המשויך לתמונות, וצוות הבטיחות של האתר הודיעה שיש למדיניות האתר אפס סובלנות כלפי תוכן מסוג "פרסום תמונות עירום ללא הסכמה", ושהצוותים של האתר מסירים באופן אקטיבי את כל התמונות שזוהו ומבצעים פעולות מתאימות נגד. "אנו עוקבים מקרוב אחר המצב, כדי להבטיח שהחשבונות האחראיים לפרסום יטופלו באופן מידי, והתוכן יוסר לאלתר. אנו מחויבים לשמור על סביבה בטוחה ומכבדת לכל המשתמשים."
פרשת התמונות של טיילור הגיעו עד הבית הלבן הבית הלבן הגיב על פרשת התמונות שהפכו לוויראליות ונשענו על הקונגרס לצורך דחיית חקיקה. "אנחנו נבהלים מהדיווחים על תפוצת התמונות, תמונות כוזבות ליתר דיוק. זה מדאיג" אמרה מזכירות העיתונות של הבית הלבן. עוד הוסיפה "אנחנו תומכים בטיילור, ובנשים בכל מקום שהן קורבנות של סוג זה של גניבה של פרטיותן וזכותן לאוטונומיה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה