בארץ

שרים בממשלה במסר לציבור: "רק התיישבות בגוש קטיף תביא ביטחון"

על רקע המלחמה בעזה, ייערך הערב לראשונה כנס ימין לעידוד ההתיישבות ברצועה, שר התרבות והספורט מיקי זוהר ושר התיירות חיים כץ, קראו לציבור להגיע לכנס שייערך בירושלים: "עם ישראל חייב לנצח"
מערכת ice |  2
עצרת זיכרון גוש קטיף (צילום Gershon Elinson/Flash90)
על רקע מלחמת חרבות ברזל המתנהלת בעזה כבר שלושה חודשים וחצי, ייערך הערב לראשונה כנס ימין לעידוד ההתיישבות ברצועה. את הכנס מארגנים ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ותנועת נחלה. שר התרבות והספורט מיקי זוהר ושר התיירות חיים כץ קראו לציבור להגיע לכנס שייערך בירושלים.
לטענת יוזמי הכנס הנסיגה מרצועת עזה במהלך ההתנתקות הביאה ל"שואה" שהתרחשה ב-7.10, חידוש ההתיישבות ברצועת עזה יחזירו את הביטחון לתושבים, בנוסף למכה צבאית חזקה שזה ייתן לארגון הטרור חמאס. עוד הוסיפו כי הדרך של ישראל לנצח כאומה וכעם היא רק באמצעות שמירה על ערכים ועקרונות המתבטאים בהתיישבות בכל חלקי הארץ.
 
כזכור, בקיץ האחרון עברה בקריאה שלישית חוק ביטול ההתנתקות שחוקק לפני 18 שנים במהלך ההתנתקות מרצועת עזה ובו פונו התושבים שהתגוררו בתוך שטח הרצועה, דבר זה הסדיר את מעמדם של תלמידי הישיבות הנמצאים בתוך המאחזים הבלתי חוקיים. מספר חברי כנסת בעיקר מהציונות הדתית ועוצמה יהודית הודיעו אז כי המטרה הבאה שלהם היא חזרה לגוש קטיף שגם הוא פונה במהלך ההתנתקות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נראה לי שאדאג לביטחון האישי שלי
    עמית 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה קל כי ממילואים אניכבר פטור, אז לא אשמור עליהם.
    סגור
  • 1.
    בטח בממשלה שרוב השרים לא עשו צבא
    טוני המרוקאי 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .מה אכפת להם לשלוח את הילדים שלנו לשמור על כמה מתנחלים והיות ברווזים. שבן גביר סמוטריץ רוטמן גולדקנופ דרעי גפני והילדים שלהם ילכו לשמור שם
    סגור