מדדים ומחקרים

סקר מנדטים מדאיג: גנץ מוביל, אך 56% חוששים ממלחמת אחים

ביום שלאחר העברת החוק לביטול עילת הסבירות 56% חוששים ממלחמת אזרחים וכן, לו הבחירות נערכו היום המחנה הממלכתי היה מנצח עם 30 מנדטים בסך הכל, בעוד שהליכוד היה מסתפק ב-25 מנדטים בלבד
מערכת ice | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
סקר מנדטים של חדשות 13 ופרופ׳ קמיל פוקס שפורסם הערב (שלישי), מראה כי ביום שלאחר העברת החוק לביטול עילת הסבירות 56% חוששים ממלחמת אזרחים וכן, לו הבחירות נערכו היום המחנה הממלכתי היה מנצח עם 30 מנדטים בסך הכל, בעוד שהליכוד היה מסתפק ב-25 מנדטים בלבד.
יש עתיד עם 17 מנדטים בסך הכל, ש״ס זוכה ל-10, בעוד שיהדות התורה יציבה עם 7 משלה. ישראל ביתנו בדומה לרע״ם עם 6 מנדטים כל אחת, הציונות הדתית מובילה רשימה עם עוצמה יהודית וחד״ש-תע״ל עם 5 כל אחת. מרצ עוברת בקושי עם 4. העבודה ובל״ד לא עוברות את אחוז החסימה.

מפת הגושים: הממשלה הנוכחית עם 52 מול 63 של הממשלה הקודמת. 54% מהנשאלים חוששים שמצבה הביטחוני של ישראל ייפגע בעקבות החקיקה לעומת 37% שלא חוששים.  ביום שלאחר העברת החוק לביטול עילת הסבירות 56% מהמשיבים חוששים ממלחמת אזרחים לעומת 35% שלא חוששים. 
55% חושבים כי לפיד וגנץ צריכים להמשיך לדבר עם נתניהו והקואליציה על המשך החקיקה לעומת 26% שסבורים שלא צריך להמשיך להידבר.  28% מהנשאלים שוקלים לעזוב את הארץ בעקבות החקיקה לעומת 64% שלא שוקלים לעזוב את הארץ. 
54% לא מאמינים לנתניהו שהוא רוצה פשרה על המשך החקיקה לעומת 35% שמאמינים לו. לשאלת מי שולט יותר במדיניות הממשלה בין נתניהו ללוין- 43% השיבו שבנימין נתניהו לעומת 37% שהשיבו שיריב לוין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה