מדדים ומחקרים

גאווה למורים ולתלמידים: העיר הזאת זכתה בפרס החינוך היוקרתי

עיריית נתניה זכתה בפרס החינוך הארצי לשנת הלימודים תשפ"ג. ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר: ״ההישג העצום ויוצא דופן מעיד על חוזקה של מערכת החינוך בעירנו, המובילה חיים פדגוגיים משותפים בין המגזר הממלכתי, הממלכתי דתי והחרדי, בין החינוך הרגיל והחינוך המיוחד ובהתייחסות לכלל הגילאים מהגן ועד לכיתה יב' ולצעירים״
מערכת ice | 
בית ספר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מערכת החינוך של נתניה זכתה בפרס החינוך היוקרתי ביותר שמעניק משרד החינוך לרשויות השונות על השקעה, חדשנות, טיפוח ערכים והישגים, קידום יוזמות ותוכניות לרווחת תלמידי הרשות.
נתניה נבחרה בעקבות היותה ״מובילה תפיסה רב תרבותית, התורמת לעיצוב זהות אישית ולוקלית. מקדמת חדשנות, תוך הקמת סביבות חינוכיות המותאמות למאה ה-21 ותכניות לקידום הזהות הישראלית. מקפידה על מתן מענה מותאם ורלוונטי לכלל התלמידים. מקדמת תפיסה של מצוינות עירונית ואישית״.
התוכניות לקידום ההישגים הלימודיים שמובילה ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר הובילו לעלייה עקבית באחוזי הזכאות לבגרות שטיפסו והגיעו לממוצע של 86.3 בהשוואה לממוצע הארצי העומד על 73% בלבד.
ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר: ״ההישג העצום ויוצא דופן מעיד על חוזקה של מערכת החינוך בעירנו, המובילה חיים פדגוגיים משותפים בין המגזר הממלכתי, הממלכתי דתי והחרדי, בין החינוך הרגיל והחינוך המיוחד ובהתייחסות לכלל הגילאים מהגן ועד לכיתה יב' ולצעירים. ההישג המרשים הוא בזכות שיתוף הפעולה מעורר ההשראה בין התלמידים, ההורים וצוותי החינוך וההוראה. תודה לכם, אני גאה בכם! נמשיך להוביל ערכים של צדק חברתי, ערבות הדדית ושוויון לצד הישגים לימודיים ומצויינות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה