מדדים ומחקרים

יצרנית הפלסטיק קרסה ב-50% בבורסה על רקע פשיטת רגל אפשרית

יצרנית הפלסטיק הוותיקה שידועה בקופסאות הפלסטיק שלה, שהיו נפוצות במטבחים עד לפני מספר שנים, לא עומדת בעליית הריבית. בעקבות ההכרזה על הספק להמשך קיומה העצמאי, המניה נפלה ב-50%
מערכת ice |  2
בורסת תל אביב (צילום vecteezy, פלאש 90/ אדם שולדמן)
מניית יצרנית מוצרי הפלסטיק טאפרוור ירדה הערב (שני) בכמעט 50% במסחר בעקבות אזהרה עגומה כי עתידה נראה עכור.
בהגשה רגולטורית בסוף יום שישי, החברה אמרה כי יש "ספק מהותי לגבי יכולתה של החברה להמשיך כעסק חי", וכי היא עובדת עם יועצים פיננסיים כדי למצוא מימון כדי להישאר בחיים.
טאפרוור אמרה שלא יהיה לה מספיק מזומנים כדי לממן את פעילותה אם היא לא תבטיח כסף נוסף. החברה אמרה שהיא בוחנת פיטורים פוטנציאליים, והיא בוחנת את תיק הנדל"ן שלה עבור מאמצי חיסכון פוטנציאליים.
הבורסה לניירות ערך בניו יורק גם הזהירה כי מניית טאפרוור נמצאת בסכנת מחיקה מהרשימה בשל אי הגשת דוח שנתי נדרש.

"טאפרוור יצאה למסע כדי להפוך את הפעילות שלנו והיום מהווה צעד קריטי בטיפול בעמדת ההון והנזילות שלנו", אמר המנכ"ל מיגל פרננדס בהודעה לעיתונות. "החברה עושה כל שביכולתה כדי למתן את ההשפעות של האירועים האחרונים, ואנו נוקטים בפעולה מיידית כדי לחפש מימון נוסף ולטפל במצב הפיננסי שלנו".
העסק בן ה-77 נאבק בשנים האחרונות לשמור על הרלוונטיות שלו מול היריבות. החברה ניסתה להשיל את התדמית המבוגרת שלה ולמשוך לקוחות צעירים יותר עם מוצרים חדשים וטרנדיים יותר. היא גם חתמה בשנה שעברה עסקה עם Target למכירת מוצריה.
טאפרוור אמרה שהעסקה עם Target היא חלק מההמצאה המחודשת של המותג, הכוללת תוכניות להרחיב את העסק באמצעות ערוצי קמעונאות מרובים ולהציג את מוצריה בפני צרכנים צעירים יותר שמעולם לא שמעו את שמם. 
אבל זה לא הצליח עד כה: המניות ירדו ב-90% בשנה האחרונה. היא גם פרסמה אזהרת פעילות נוספת בנובמבר האחרון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא נורא
    שלמה מנדל 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניות רבות בבורסת ת"א צנחו ב50% ויותר ... ראה חברת בנייה מהמובילות בישראל אזורים שירדה משער 2000 לפני כשנה למתחת ל 900 ועוד הדרך ארוכה
    סגור
  • 1.
    אנטישמיים עזבו את ישראל, שיתמוטטו אמן (ל"ת)
    ציוני גאה 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור