מדדים ומחקרים

טסלה משתלטת על הכבישים: מחזיקה בנתח שוק של 50%

טסלה, יצרנית המכוניות החשמליות שבבעלותו של המיליארדר אילון מאסק, מחזיקה בלא פחות מ-50% מנתח השוק בנורבגיה, זאת הודות לקצב מכירות מטורף בחודש מרץ של דגם המכונית Y של טסלה במדינה
מערכת ice | 
טסלה Y (צילום אתר החברה)
טסלה, יצרנית המכוניות החשמליות שבבעלותו של המיליארדר אילון מאסק, מחזיקה בלא פחות מ-50% מנתח השוק בנורבגיה, זאת הודות לקצב מכירות מטורף בחודש מרץ של דגם המכונית Y של טסלה במדינה.
יצרנית המכוניות החשמליות האמריקנית שולטת במכירות EV של נורווגיה כבר די הרבה זמן והגיעה לציון דרך חדש השנה. בהתבסס על נתונים של פדרציית הכבישים הנורבגית (OFV), טסלה קבעה שיא מכירות חדש במרץ. נכון ל-26 במרץ, מכרה טסלה כ-5,639 יחידות של דגם Y בנורבגיה, כשהיא ניצחה את שיא המכירות האחרון שקבעה בעצמה, שעמד על 5,315 יחידות שנרכשו מדגם 3 במרץ 2019. כל זאת, שהחודש עדיין לא הסתיים והמספרים ככל הנראה עוד יעלו.
עד כה בשנת 2023, חברת טסלה שולטת ללא עוררין בשוק המכירות של מכוניות בנורבגיה. החברה מכרה 7,565 יחידות בין ינואר ל-26 במרץ. פולקסווגן מגיעה למקום השני עם 3,072 יחידות שנמכרו מתחילת השנה. הדגם Y מוביל את מכירות נוסעי הרכב עם 6,911 יחידות של מכוניות שנמכרו בשנה נכון ל-26 במרץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה