מדדים ומחקרים

רבעון שיא לפתאל: ההכנסות ברבעון זינקו לכ-1.7 מיליארד ש"ח

החברה מעדכנת את תחזית ההכנסות שלה לשנת 2022, ומציינת כי שיעור התפוסה חצה את רמתו טרום משבר הקורונה
מערכת ice | 
דוד פתאל (צילום יוטיוב/ מכללה אקדמית כנרת)
פתאל החזקות דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2022, המלמדות על צמיחה חדה בהכנסות וברווחים בתמיכת העלייה בשיעורי התפוסה בכל אזורי הפעילות של החברה בארץ ובחו"ל. כמו כן, החברה מעדכנת את תחזית ההכנסות שלה לשנת 2022, ומציינת כי שיעור התפוסה חצה את רמתו טרום משבר הקורונה.
החברה רושמת שיא בהכנסות ברבעון השלישי של שנת 2022 לכ-1.7 מיליארד ש"ח, צמיחה של כ-40% בהשוואה להכנסות של כ-1.21 מיליארד ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה החדה בהכנסות מיוחסת לגידול בביקושים כמתבטא בעלייה בשיעורי התפוסה בכל אזורי הפעילות של החברה, בעוד שהרבעון המקביל אשתקד התאפיין בשיעורי תפוסה נמוכים יחסית בהשפעת מגבלות הקורונה והתאוששות הדרגתית ממשבר הקורונה הן בישראל והן באירופה.
החברה רושמת שיא ברווח לפני שכירות, פחת והוצאות אחרות (EBITDAR) ברבעון השלישי של שנת 2022 לכ- 659 מיליון ש"ח , גידול של כ- 19% בהשוואה לרווח של כ-553 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, שכלל מענקים ממדינות בהן פועלת החברה בסך של כ- 138 מיליון ש"ח. העלייה נובעת בעיקר כתוצאה מהצמיחה האמורה בתפוסה ובהכנסות ומיישום צעדי התייעלות מתמשכים בעקבות פרוץ משבר הקורונה.
עוד עולה מהדוח, כי ה- EBITDAR מנכסים זהים עלה ברבעון השלישי בכ- 39% והסתכם בכ- 423 מיליון שקל , בהשוואה לכ- 305 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. החברה רושמת ברבעון השלישי עליה ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של כ- 95.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 93.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בנטרול תקן IFRS16 רושמת החברה רווח של כ-147.1 מיליון ש"ח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה