מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: מהפך בפסגה, מי הדיח את ג'ף בזוס?

רעידת אדמה בקרב על תואר האיש העשיר בעולם, מנכ"ל תאגיד LVMH ברנאר ארנו הפך לאיש העשיר בעולם. אילון מאסק נצמד לצמרת לאחר שהגדיל את הונו השבוע בלמעלה מ-10 מיליארד דולר | דירוג עשירי העולם
אביחי דלאל |  3
אילון מאסק ברנאר ארנו גף בזוס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
מנכ"ל ומייסד אמזון, ג'ף בזוס, ירד בסוף השבוע הקודם מפסגת עשירי העולם של פורבס. בזוס היה עם הון המוערך ב-206.8 מיליארד דולר, הונו ירד במהלך השבוע ב-11.7 מיליארד דולר וזה השבוע השלישי ברציפות שהונו של בזוס ירד.
אז מי האיש העשיר בעולם? ברנאר ארנו, איש העסקים הצרפתי ומנכ"ל תאגיד LVMH, בשונה מבזוס הגדיל את הונו בכ-4.2 מיליארד דולר בדרך לפסגה עם הון המוערך ב-199.1 מיליארד. אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס  X, נצמד לפסגה הגבוה. מאסק הגדיל את הונו השבוע בסכום של כ-12.4 מיליארד דולר ומוערך ב-185.8 מיליארד דולר, זהו השבוע השני ברציפות שמאסק עם עלייה דרמטית של למעלה מעשרה מיליארד דולר.
ביל גייטס במקום הרביעי עם הון מוערך בכ-131.8 מיליארד דולר, הונו גדל כבר חודש רצוף והשבוע הונו גדל ב בכ-500 מיליון דולר. מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק, יחסית צמוד לגייטס ונמצא במקום החמישי עם הון המוערך ב-129.9 מיליארד דולר עם עלייה דומה  לזו של גייטס ובכך נועל את חמישיית האנשים הכי עשירים בעולם. 
האישה העשירה בעולם פרנסואה בטנקור מאיירס, ניצבת עדיין במקום העשירי עם הון המוערך  ב-93 מיליארד דולר לאחר שהשבוע יורשת לוריאל הגדילה את הונה שבוע שלישי ברציפות גם כן והפעם בסכום המוערך בכ-3.7 מיליארד דולר והישראלי העשיר בעולם על פי פורבס, אייל עופר שעלה למקום ה-199 העולמי עם הון מוערך ב-11.3 מיליארד דולר, ירידה של כ-100 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיבאו לרכוש נכס בישראל דרך פאר תיווך נכסים
    דרור פאר 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצורף כרטיס הביקור שלנו פאר תיווך נכסים https://www.appcardpro.co.il/peer/
    סגור
  • 1.
    תיקון האיש הכי עשיר
    אנונימי 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כותבים יקרים אתם יושנים בעמידה. פוטין הוא האיש הכי עשיר. את ההון שיש להם עכשיו הוא עשה כבר לפני 5 שנים. תבדקו שוב טוב טוב...
    סגור
  • תלמד עברית דביל (ל"ת)
    מיקי 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור