כסף וצרכנות

ענקית הקניות נכנסת לפשיטת רגל: כל הסניפים ייסגרו, העובדים יפוטרו

רשת הקמעונאות מכריזה על פשיטת רגל: סוף עידן ל-Dirt Cheap ו-Treasure Hunt בשל חובות ענק, מתכננת לסגור את כל הסניפים שלה בארה"ב
מערכת ice |  2
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת Channel Control Merchants, הבעלים של רשתות הקמעונאות הפופולריות Dirt Cheap ו-Treasure Hunt, הגישה בקשה לפשיטת רגל לפי פרק 11 של חוק פשיטת הרגל האמריקאי.
החברה, המתמחה במכירת מוצרי מותגים מוכרים במחירים מוזלים במיוחד, מתכננת לסגור את כל סניפיה במטרה לכסות את חובותיה. מהלך זה צפוי להשפיע על למעלה מ-60 חנויות הפרוסות ברחבי מדינות הדרום בארצות הברית, כולל מיסיסיפי, לואיזיאנה, אלבמה, ארקנסו, פלורידה, טקסס, ג'ורג'יה וטנסי.

הבקשה לפשיטת רגל מסמנת את סופו של מודל עסקי ייחודי שהתמקד במתן "הזדמנות שנייה" למוצרים שהוחזרו על ידי לקוחות או עודפי מלאי של מותגים גדולים. החברה כבר החלה במבצעי חיסול מלאים בחנויותיה, כאשר ההערכות הן כי עד סוף השנה כל החנויות ייסגרו. דיון סופי בבית המשפט בעניין פשיטת הרגל נקבע ל-7 בנובמבר.
חשוב לציין כי חנויות המשקאות החריפים בשם Dirt Cheap במיסורי אינן קשורות לרשת הקמעונאית הקורסת ואינן מושפעות מפשיטת הרגל. דובר חברת Wallis Companies, הבעלים של חנויות אלו, הבהיר כי מדובר בעסק נפרד שימשיך לפעול כרגיל.
סגירתן של רשתות Dirt Cheap ו-Treasure Hunt מדגישה את האתגרים העומדים בפני קמעונאים מסורתיים בעידן המסחר המקוון. עם זאת, היא גם מעלה שאלות לגבי עתיד מודל העסקי של מכירת עודפים ומוצרים מוחזרים, ועד כמה הוא יכול להתאים עצמו לשינויים בהרגלי הצריכה ולתחרות הגוברת מצד פלטפורמות מקוונות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפי הכותרות שלכם עוד רגע גם אמריקה בפשיטת רגל (ל"ת)
    אביתר 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ומתי אתם???!!!! (ל"ת)
    ציצי 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור