מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן בטופ, אודיה עוקפת את פאר טסי

אייל גולן, מצליח גם הפעם לזכות בתואר האומן הישראלי המושמע ביותר בתחנות הרדיו עם 477 השמעות. במקביל, ברונו מארס חוגג בזכות הדואט החדש עם ליידי גאגא והביטלס מוצאים את עצמם מחוץ לטבלה | דירוג תחנות הרדיו של Media Forest
מערכת ice |  2
אייל גולן כובש את הפסגה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, unsplash)
שבוע נוסף מתחיל בו מתפרסם דירוג תחנות הרדיו בישראל עם נתוני השמעות של השבוע החולף - זאת על פי נתונים של Media Forest. במרבית הדירוגים, למרות הנוכחות המרובה של השירים שיצאו לאחרונה, בטבלאות הדירוגים נשארו ברובם דומים לאלו שהיו בשבוע שעבר.
הזמר אייל גולן, מצליח שבוע אחרי שבוע לשמור על מעמדו כאומן המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל בזכות נתונים גבוהים בפער מכל השאר. גולן, מוביל את הטבלה לאחר ששיריו זכו ל-477 השמעות.
פאר טסי, הגיע אל המקום השני בזכות נתון השמעות העומד על 386 פעמים. לאחריו  לאחריו, ניצב אושר כהן, עם 376 השמעות. עדן חסון מתברג במקום הרביעי עם 326 השמעות. שרית חדד סוגרת את הטבלה לאחר שזכתה ל-316 השמעות בתחנות הרדיו בישראל.
 אודיה, שרק לאחרונה הוציאה את אלבומה החדש "ילדה של אמונה", מתוכו בלט הלהיט "בן אדם". בזכות השיר, הזמרת זוכה במקום הראשון בטבלת השירים הישראליים המושמעים ביותר עם 109 השמעות. "לופ" הסינגל החדש של אושר כהן שיצא לפני כשבועיים הגיע למקום השני בטבלה עם נתון של 93 השמעות.
אל המקום השלישי הגיע פאר טסי עם "מה יהיה מחר", להיט נוסף מתוך אלבומו האחרון "רדיו שטח 2" שרשם נתון של 76 השמעות בתחנות הרדיו בישראל. שירי מימון וברי סחרוף ניצבים במקום הרביעי עם הדואט החדש שלהם "ניסע רחוק" שהושמע 71 פעמים ברדיו בישראל. לבסוף השיר שסוגר את הטבלה הוא "תחזור" בביצועה של רוני שנכלל באלבום החדש של הפרויקט של עידן רייכל. שירה של דלומי שהפך לאחד היצירות המזוהות ביותר עם המלחמה רשם נתון של 70 השמעות בשבוע החולף.  
בגזרת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר, חל שינוי חסר תקדים. הביטלס, הלהקה שהוכתרה פעמים רבות כהרכב המשפיע ביותר של המאה ה-20 נהנתה מנוכחות קבועה בטבלה, אך השבוע היא מוצאת את עצמה בחוץ. מי שכובשת את המקום הראשון היא הלהקה הבריטית קולדפליי עם 77 השמעות.  
בזכות הדואט החדש שהוציאו ברונו מארס וליידי גאגא, הזמר זוכה במקום השני בדירוג האומנים הבינלאומיים המושמעים ביותר עם לא פחות מ-73 השמעות.  ביונסה הגיעה למקום השלישי עם 64 השמעות, אחריה ליידי גאגא ששיריה הושמעו 59 פעמים ולבסוף הזמרת האהובה אדל, סוגרת את הטבלה עם נתון של 56 השמעות בתחנות הרדיו בישראל.
בדירוג השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו למקום הראשון הגיע הדואט של ברונו מארס וליידי גאגא שיצא לאחרונה "Die with a smile", כובש את המקום הראשון בטבלה עם 44 השמעות. Soulfly, ניצב במקום השני עם "9-11-01" שגרף נתון של 31 השמעות. הזמר המנוח ריי צ'ארלס הגיע למקום השלישי בזכות הלהיט הגדול שלו "HIT The Road Jack" עם 30 השמעות. 
הוויזר, הגיע למקום הרביעי עם השיר "Too Sweet" שרשם נתון השמעות של 27 פעמים בתחנות הרדיו. הזמר ג'ון דנוור, סוגר את הטבלה עם הלהיט "Take Me Home, Country Roads" שיצא ב-1971 וזכה ל-23 השמעות בתחנות הרדיו.
הנתונים הופקו על ידי חברת, Media Forest המספקת ללקוחותיה בארץ ובעולם פתרונות ושירותי ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורי רדיו וטלוויזיה, הפצת תכנים לתקשורת (סינגלים, אלבומים, ועוד), זיהוי תכנים משודרים ואזכורים קוליים, זיהוי דיבור ותמלול אוטומטי של מדיה משודרת, פודקאסטים וקבצי מדיה ,(speech-to-text) זיהוי טקסט ותמונה במדיה המשודרת ובמדיה הכתובה (פרינט), הפקת דוחות השמעה ומחקרי מדיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אייל גולן.
    רות יהל 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל גולן נעים זמירות ישראל
    סגור
  • 1.
    סקרן
    מאמין 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואיפה עומר אדם בכל הסיפור?
    סגור