מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: אושר כהן חוגג הישג ענק ודוחק את אייל גולן

עומר אדם ממשיך לשמור על מעמדו כזמר המואזן ביותר בספוטיפיי ישראל כשבמקביל אודיה כובשת את הקהל עם אלבומה החדש. אושר כהן מדיח בפער קטן את נס וסטילה מהמקום האחרון עם שירו החדש "לופ" | דירוג ספוטיפיי של ice
מערכת ice | 
אושר כהן (צילום אינסטגרם/ אושר כהן, shutterstock)
נתוני האזנות של ספוטיפיי ישראל מהשבוע החולף, ממשיכים את המגמה של השבועות האחרונים בדירוג השבועי של ice. למרות שזכה לביקורת צוננות ממבקרי המוזיקה ושדרני הרדיו בישראל "אין אותי", הדואט המרגש של אושר כהן נועה קירל התקבל באהבה בקרב הקהל והחזיק במשך תקופה ארוכה במקום הראשון בטבלת השירים המואזנים ביותר בספוטיפיי ישראל.
מאז, החלה תפנית כאשר השיר שזכה השבוע ל-363,298 האזנות המשיך להידרדר והוא נשאר במקום האחרון בטבלת השירים המואזנים ביותר. אושר כהן, מדיח את נס וסטילה וכובש את המקום הראשון בטבלה עם שירו החדש "לופ" שהגיע ל-456,083 האזנות. הצמד האהוב נס וסטילה, אשר זכו בתואר הרכב השנה של ice, יורדים אל המקום השני עם הלהיט אחרון שהוציאו "מגדלים" שגרף 429,741 האזנות.
הזמרת אודיה, שרק לאחרונה הוציאה אלבום חדש, הגיעה למקום השלישי עם השיר "בן אדם" שזכה ל-404,824 האזנות. סטטיק, ניצב במקום הרביעי עם "צ'יק צ'ק" סינגל ראשון מתוך האלבום השלישי שלו שיצא בעתיד, אשר הגיע ל-394,147 האזנות. אושר כהן עם נוכחות שנייה בטבלה כאשר "אין אותי" הדואט המרגש שלו עם נועה קירל גרף 340,696 האזנות.
בטבלת דירוג האומנים המואזנים ביותר, נמשכת המגמה של השבוע שעבר כאשר עומר אדם שומר ביציבות על המקום הראשון ועל התואר האומן המואזן ביותר של ספוטיפיי ישראל. אושר כהן, ניצב במקום השני, לאחריו במקום השלישי אודיה שרק לאחרונה הוציאה את האלבום "ילדה של אמונה". פאר טסי,  שממשיך למנף את הקאמבק שלו בזכות הלהיטים שנכללו באלבום האחרון שהוציא ניצב במקום ברביעי ואילו מי שסוגר את הטבלה הוא אייל גולן.
אלבומה החדש של אודיה "ילדה של אמונה" מתברג במקום הראשון בטבלת האלבומים המואזנים ביותר ומדיח זה השבוע השני את אלבומו השמיני של פאר טסי "רדיו שטח 2", עמוס הלהיטים מראש טבלה. למקום השלישי הגיעה הכוכבת הצעירה סברינה קרפנטר עם אלבומה "Short n' Sweet". הכוכבת בילי אייליש, כובשת את המקום הרביעי עם אלבומה החדש "Hit Me Hard and Soft". לבסוף עומד אדם סוגר את הטבלה עם אלבומו "עומר". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה