תרבות ופנאי

קולדפליי משגעת את הודו: למרות המחיר הגבוה כרטיסים להופעות נחטפו

מאז ומתמיד סיבובי ההופעות של קולדפליי, זכו להצלחה אדירה בזכות ההשקעה הגדולה בהם והעובדה שללהקה יש מעריצים בכל רחבי הגלובוס. למרות שיתקיימו רק עוד שנה ההופעות של הלהקה בהודו עוררו זעם ציבורי בשל ביקוש גבוה, בעיות טכניות ומכירת כרטיסים במחירים מנופחים
מערכת ice | 
קולדפליי (צילום shutterstock)
ההופעות של להקת קולדפליי במומבאי, המתוכננות לשנה הבאה, עוררו מהומה אדירה, כאשר כרטיסים נמכרו תוך דקות במחירים המגיעים ל-900,000 רופי (10,800 דולר). הכרטיסים המיוצרים על ידי BookMyShow (BMS) החלו להימכר במחירים שנעו בין 2,500 ל-12,000 רופי, כאשר למעלה מ-10 מיליון אנשים ניסו לרכוש כ-180,000 כרטיסים.
מעריצים דיווחו על תורים דיגיטליים מתסכלים והפצת כרטיסים לא חוקיים במחירים מופקעים, שגרמו לביקורת על הליך רכישת הכרטיסים. הפצת כרטיסים לא חוקית היא תופעה נפוצה בהודו ורבים משתמשים בבוטים לרכישת כרטיסים, מה שמוביל להגדלת מחירי השוק.
במקביל, ברשת עלו השוואות להופעות אחרות, כמו סיבוב האיחוד של להקת אואזיס בבריטניה, שם מחירים גם כן הגיעו לסכומים גבוהים מהממוצע. למרות זאת, מחירי הכרטיסים של קולדפליי. 
בינתיים, ההכנסות מהופעות חיות בהודו עלו באופן דרמטי בשנים האחרונות, כאשר תחום המוזיקה החיה צפוי להמשיך לגדול. עם זאת, יש צורך בשיפור באולמות ובאצטדיונים בהם הן מתקיימות על מנת לשפר את החוויה של הקהל. בעוד שקהילת המעריצים בהודו דורשת פתרונות ומדיניות מחמירה יותר בנוגע למחירים, יש כאלו שסבורים שהממשלה לא צריכה להתערב בנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה