תרבות ופנאי

קולדפליי נחשפת: לא תאמינו כמה הרוויחה מסבב ההופעות ההיסטורי

הלהקה עם סיבוב ההופעות הרווחי ביותר בז'אנר הרוק, להקת קולדפליי שוברת שיאים בסיבוב ההופעות המתמשך שלה

מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום freepik)
להקת קולדפליי טרם סיימה את סיבוב ההופעות שלה סביב העולם, Music of the Spheres World Tour. וכבר הפכה רשמית ללהקת הרוק עם סיבוב ההופעות הרווחי ביותר בז'אנר. סבב ההופעות החל במרץ 2022 הרוויחה הלקה כ-945 מיליון דולר שהם 3.4 מיליארד שקל. סיבוב ההופעות עתיד להסתיים בהופעות באוסטרליה וניו זילנד שיתקיימו באמצע חודש נובמבר.
סיבוב ההופעות יצא במטרה לקדם את האלבום Music of the Spheres. במהלך סבב ההופעות הארוך הספיקה הלהקה להקליט אלבום נוסף בשם Moon Music, שעתיד לצאת בחודש אוקטובר הקרוב.
למרות שהסיבוב של קולדפליי הוא רווחי ביותר בז'אנר הרוק, הוא עדיין הגיע רק שני לרשימת סבבי ההופעות הרווחיים ביותר בעולם. כמובן שאת המקום הראשון קטפה טיילור סוויפט עם סיבוב ההופעות שלה Eras Tour, שגם הוא עדיין לא הגיע לסיומו וכבר עומד על רווחים של 1.03 מיליארד דולר.
הלהקה אהובה ע"י ישראלים רבים אך למרות זאת קולדפליי לא הגיעו לישראל במסגרת סבב ההופעות. למרות זאת ישראלים רבים הגיעו ליוון כדי לצפות בהופעה של הלהקה. בהופעה היה רגע מרגש כאשר אורי עבודי בן ה-12 מישראל נצפה על ידי סולן הלהקה, כריס מרטין, כשהחזיק שלט עם תמונת התצפיתנית שיר אילת שנרצחה ב-7 באוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה