ויראלי

הפתעה בהופעת קולדפליי: ילד ישראלי הוצג על הבמה, אלפים צעקו בהתרגשות

במהלך האירוע נרשם עוד רגע מרגש במיוחד כאשר סולן הלהקה פנה אל ילד ישראלי שהחזיק שלט המנציח את סרן שיר אילת, שנפלה ב-7 באוקטובר. כריס מרטין שאל אותו אם הוא מאמין בקסם ולאחר מכן הופיעו בשמים זיקוקים. גולשים מפקפקים - אולי מדובר בכלל בניסיון להסתיר את המסר הפרו-ישראלי?
מערכת ice | 
קולדפליי (צילום פייסבוק/ קולדפליי)
אלפי ישראלים השתתפו אתמול (ראשון) בהופעה של הלהקה קולדפליי (Coldplay) באתונה. במהלך ההופעה הונפו דגלי ישראל, שלטים בעברית ונרשמו כמה רגעים מרגשים במיוחד. לאחר שסיימה הלהקה לשיר את השיר המפורסם "Yellow" החלו לצעוק אנשים בקהל את הקריאה לשחרור החטופים "Bring them home". רבים הצטרפו לקריאה שנשמעה בקול רם וברור. 
 
רגע מרגש נוסף נרשם כאשר סולן הלהקה פנה אל אחד ממעריציו הצעירים מישראל. ילד ישראלי בן עשר אחז שלט שעליו כתוב "I want to sing with you" (אני רוצה לשיר איתך) עם סטיקר שמנציח את סרן שיר אילת, שנפלה במוצב נחל עוז ב-7 באוקטובר. הילד הישראלי נראה על המסכים הגדולים. כריס מרטין, סולן הלהקה, שאל אותו אם הוא מאמין בניסים, וכאשר נענה בחיוב ביקש ממנו לעצום עיניים ולספור לאחור ובשמיים הופיעו זיקוקים. 
  
גולשת אחרת הציעה הסבר אחר למה שרבים כינו מחווה מרגשת וכתבה: "המצלמה הייתה עליו כי כנראה הבמאי לא קלט מה כתוב, ואז כריס דיבר איתו שיוריד את השלט ושאל אותו אם הוא מאמין בקסם או משהו כזה, הילד אמר כן הוא אמר לו לעצום עיניים ולדמיין זיקוקים בעוד 3,2,1 ואז עשו זיקוקים על הבמה" כתבה. 
 
באוקטובר של שנה שעברה כריס מרטין שר את התקווה באנגלית כדי לתמוך בישראל לאחר אירועי ה-7 באוקטובר. למרות זאת, לאחר מכן מרטין התבטא באופן מעורפל נגד המדיניות הישראלית כאשר אמרו באחת ההופעות כי הם לא מאמינים בדיכוי וברצח עם, כנראה ביחס לישראל. האומן הישראלי אביב גפן שיתף ב-2023 כי יצר קשר עם הלהקה ודיבר איתם מספר פעמים בבקשה להקרין את תמונות החטופים בזמן השיר Fix You המפורסם. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה