רכילות עסקית

"יום של אור ברגעים חשוכים": הברכה המרגשת של הטייס לכבוד השבת החטופים

קברניט טיסת ארקיע התרגש והודיע על חילוצם של נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו. גם בבנק הפועלים מיהרו להגיב ולפרסם שלט המודה לכוחות הביטחון על הפעולה ומתפלל לשחרורם של כל המוחזקים בשבי שנותרו בעזה. "כמה טוב שאתם פה" נכתב בגדול
מערכת ice | 
ארקיע (צילום ארקיע)
נוסעי טיסת ארקיע שיצאה מישראל לברצלונה אתמול (שבת) אולי כבר העבירו את הטלפונים שלהם למצב טיסה, אבל בכל זאת, לפני ההמראה ב-15:30, לקברניט הטיסה הייתה הודעה חשובה למסור. "בשם ארקיע וצוות המטוס, אני נרגש לברך את חזרתם הביתה של ארבעת החטופים". 
 
נרגשים לברך. ההודעה בטיסה מישראל לברצלונה. קרדיט: ארקיע
קברניט הטיסה, אורן תבור, המשיך ואמר: "אנו מצדיעים לצה"ל, השב"כ וכל זרועות כוחות הביטחון שלקחו חלק בחילוץ ההרואי הזה". הנוסעים בטיסה פרצו במחיאות כפיים. תבור הוסיף: "זהו יום של אור ברגעים חשוכים", אמר על החדשות המשמחות, "אין צודקת מהמלחמה הזאת". לאחר מכן חתם את ההודעה המרגשת ואמר "אנחנו מצפים ומייחלים לשובם במהרה של כל החטופים, עם ישראל חי!"
עוד התייחסות בגזרה העסקית לבשורה הטובה נצפתה בדמות של מיוחד שפרסם בנק הפועלים, שהביע בעבר את תמיכתו בנושא. "כמה טוב שאתם פה", נכתב על השלט, לצד הסרט הצהוב שמסמן את המאבק להחזרת כל החטופים. "כולנו מצדיעים לכוחות הביטחון ומתפללים לשובם של כל החטופים והחטופות" נכתב בצדו השני. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה