השוק

בנק הפועלים במהלך מרגש: הצעד עבור משפחות החטופים

שיתוף פעולה עם הלקוחות, המלצה לעובדים להגיע בלבן ולענוד את הדסקיות, והתכנסות מיוחדת של הנהלת הבנק עם אחד עובדים שאחיו נחטפו מקיבוץ בארי. בנק הפועלים מציין את יום המאה בסדרת מהלכים. המנכ"ל דב קוטלר: "כולנו תפילה שהחטופים ישובו לביתם במהרה, בריאים בגופן ובנפשם"
מערכת ice |  2
דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים (צילום יחצ גדי דגון, Magma Images)
בנק הפועלים הודיע כי הוא יצטרף לשורה של גופים רבים במשק הישראלי יחד עם מטה משפחות החטופים, לציון מאה הימים בשבי החמאס ביום ראשון הקרוב. 
בבנק יצטרפו ליוזמות מטה המשפחות החטופים ויצייינו את המעמד בכל רחבי הבנק: הן בסניפים ברחבי הארץ והן במטות. על הפרק: ביום ראשון השעה 10:30 בבוקר, ארגון העובדים יוביל קבוצה של עובדים מהחטיבות השונות להגיע לתמוך במשפחות בכיכר החטופים. עוד לפני כן, במבנה הנהלת הבנק בשעה 10:00 בבוקר, יקיים הבנק התכנסות רחבה בהשתתפות שרון שרעבי, עובד הבנק שאחיו יוסי ואלי נחטפו מקיבוץ בארי.

גם בסניפים ברחבי הארץ יציינו את המעמד בהתכנסות מיוחדת בשעה 11:00 בבוקר, כאשר המנהלים יתאמו ישיבה בשעה הזו בסניפים ברחבי הארץ והלקוחות אף יוזמנו לקחת חלק במפגש. ההתכנסות תהיה סביב מיצגי הכסא הריק ובבנק אף ימליצו לכל העובדים להגיע בלבן ולענוד את הדסקיות המסמלות את מאבק המטה להשבת החטופים.
בבנק הפועלים רואים חשיבות בפעילות המשותפת עם הלקוחות בהתכנסות ואומרים כי יש בכך הזדמנות לחיבור "מעט שונה ומשמעותי" עם הלקוחות ברגעי אמת לאומי.
מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר: "כולנו תפילה שהחטופים ישובו לביתם במהרה, בריאים בגופם ובנפשם. נתפלל גם לשלומם של חיילנו בגזרות השונות ולהחלמתם המלאה של הפצועים"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מצווה לירוק 3 פעמים ליד העסק הנ"ל
    למען הסרת עין רעה המ 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצווה לירוק 3 פעמים ליד כל שלט של "בנק הפועלים " נגד עין הרע המוקרן מהעסק הנ"ל השואב אנשים וכספים למקומות אבודים. המנכל נראה וממשיל ניהול כמו תאום זהה של סינוואר בכבודו ובעצמו
    סגור
  • 1.
    אכן מרגש (ל"ת)
    מירב 01/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור