תיירות

קולדפליי בבשורה למעריצים: תצא לסיבוב הופעות, כמה יעלו הכרטיסים?

לאורך 27 שנות פעילותה, להקת קולדפליי הבריטית סחפה אחריה מעריצים מרחבי העולם ובססה גרעין מעריצים ישראלי גדול שפוקד את הופעותיה באלפיו. כעת, בסמוך ליציאת אלבומה ה-10 הלהקה הכריזה על סיבוב הופעות, כמה יעלו כרטיסים?
עידו מור | 
קולדפליי (צילום shutterstock)
להקת 'קולדפליי' הבריטית, הפכה במרוצת השנים לאחד ההרכבים המצליחים ביותר בעולם. הלהקה, שמונהגת על ידי הסולן כריס מרטין, הוציאה עד כה 9 אלבומים וב-4 באוקטובר היא עומדת לשחרר את אלבומה העשירי "Moon Music".
לרגל יציאת האלבום הלהקה הכריזה על שמונה הופעות חדשות שיערכו בחודש אוגוסט בשנה הבאה. כלל המופעים, יתקיימו בבריטניה שש מתוכן יהיו באצטדיון וומבלי שבלונדון ועוד שתיים בעיר האל. נכון לעכשיו, מדובר בהופעות היחידות של הלהקה באירופה בשנה הבאה.
 
הלהקה, הכריזה על ההופעות הבוקר (שלישי), באתר הרשמי שלה ונכון למועד כתיבת שורות אלו מכירת הכרטיסים טרם החלה. קולדפליי, נחשבת לאהובה במיוחד על הקהל הישראלי ובסיבוב ההופעות האחרון שלה נכחו אלפי מעריצים ישראליים. על פי ההערכות, גם הפעם אלפי ישראלים צפויים לפקוד את הופעותיה של הלהקה.
 
מחירי הכרטיסים טרם פורסמו, אך על פי גורמים בענף המחיר לכרטיסים הסטנדרטיים ינועו בין 70 ל-200, כרטיסי הפלטינום עשויים לעלות כ-300 פאונד לכרטיס ואילו כרטיסי ה-VIP מוערכים בלא פחות מ-600 פאונד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה