מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן בטופ, סטטיק בקאמבק וברונו מארס חוגג

אייל גולן, מצליח גם הפעם לזכות בתואר האומן הישראלי המושמע ביותר בתחנות הרדיו עם 528 השמעות. במקביל, ברונו מארס חוגג בזכות הדואט החדש עם ליידי גאגא | דירוג תחנות הרדיו של Media Forest
מערכת ice | 
אייל גולן כובש את הפסגה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, unsplash)
שבוע נוסף מתחיל בו מתפרסם דירוג תחנות הרדיו בישראל עם נתוני ההשמעות של השבוע החולף - זאת על פי נתונים של Media Forest. במרבית הדירוגים, למרות הנוכחות המרובה של השירים שיצאו לאחרונה, בטבלאות הדירוגים נשארו ברובם דומים לאלו שהיו בשבוע שעבר.
הזמר אייל גולן, מצליח שבוע אחרי שבוע לשמור על מעמדו כאומן המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל בזכות נתונים גבוהים בפער מכל השאר. גולן, מוביל את הטבלה לאחר ששיריו זכו ל-528 השמעות.
אושר כהן, מגיע למקום השני בטבלה לאחר ששיריו הושמעו 479 בתחנות הרדיו בישראל, עדן חסון ניצב במקום השלישי עם 412 השמעות. שרית חדד במקום הרביעי עם 402 השמעות ופאר טסי סוגר את הטבלה עם 382 השמעות.
אודיה, שרק לאחרונה הוציאה את אלבומה החדש "ילדה של אמונה", מתוכו בלט הלהיט "בן אדם". בזכות השיר, הזמרת זוכה במקום הראשון בטבלת השירים הישראליים המושמעים ביותר שהגיע ל-162 השמעות.
"לופ" הסינגל החדש של אושר כהן שיצא לפני פחות משבועיים הגיע למקום השני בטבלה עם נתון של 161 השמעות. "צ'יק צ'ק" של סטטיק נמצא במקום השלישי לאחר שהושמע 144 פעמים בתחנות הרדיו.
במקום הרביעי נמצא פאר טסי עם "מה יהיה מחר", להיט נוסף מתוך אלבומו האחרון "רדיו שטח 2". השיר רשם נתון השמעות של 113. עדן חסון וששון שאולוב, סוגרים את הטבלה עם הדואט "לב שביר" שגרף 110 השמעות.
בגזרת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר, בזכות הדואט החדש שהוציאו ברונו מארס וליידי גאגא, הזמר זוכה במקום הראשון בדירוג האומנים הבינלאומיים המושמעים ביותר עם לא פחות מ-127 השמעות.
אחריו, ניצבת הלהקה הבריטית המצליחה קולדפליי עם 125 השמעות. הזמרת הצעירה סברינה קרפנטר הגיעה למקום השלישי בזכות נתון השמעות של 117 פעמים. קרפנטר, עקפה את הביטלס, ההרכב שלא פעם זכה בתואר הלהקה החשובה ביותר במאה ה-20 שירדה למקום עם 96 השמעות. ה- D.Jהצרפתי דיוויד גטה סוגר את הטבלה עם 85 השמעות.
בדירוג השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו למקום הראשון הגיע הדואט של ברונו מארס וליידי גאגא שיצא לאחרונה "Die with a smile", כובש את המקום הראשון בטבלה עם 60 השמעות. הוויזר, הגיע למקום השני עם השיר "Too Sweet" שרשם נתון השמעות של 47 פעמים בתחנות הרדיו.
 
סברינה קרפנטר הכוכבת העולה כבשה את המקומות השלישי, הרביעי והחמישי. השיר "Please Please Please" הגיע אל המקום השלישי לרחק שהושמע 41 פעמים. אחריו השיר "Espresso" במקום הרביעי עם 39 השמעות ואחרון הוא השיר "Taste" עם 37 השמעות.
הנתונים הופקו על ידי חברת, Media Forest המספקת ללקוחותיה בארץ ובעולם פתרונות ושירותי ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורי רדיו וטלוויזיה, הפצת תכנים לתקשורת (סינגלים, אלבומים, ועוד), זיהוי תכנים משודרים ואזכורים קוליים, זיהוי דיבור ותמלול אוטומטי של מדיה משודרת, פודקאסטים וקבצי מדיה ,(speech-to-text) זיהוי טקסט ותמונה במדיה המשודרת ובמדיה הכתובה (פרינט), הפקת דוחות השמעה ומחקרי מדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה