מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: אייל גולן נדחק למקום האחרון, אודיה עוקפת את פאר טסי

עומר אדם ממשיך לשמור על מעמדו כזמר המואזן ביותר בספוטיפיי ישראל כשבמקביל אודיה כובשת את הקהל עם אלבומה החדש. נס וסטילה פותחים פער על אושר כהן ונועה קירל ומתמקמים במקום הראשון עם "מגדלים" | דירוג ספוטיפיי של ice
מערכת ice | 
פאר טסי, אודיה (צילום shutterstock, אור גפן, לידור חדידה)
נתוני האזנות של ספוטיפיי ישראל מהשבוע החולף, מציגים שינויים בצמרת של הדירוג השבועי של ice. למרות שזכה לביקורת צוננות ממבקרי המוזיקה ושדרני הרדיו בישראל "אין אותי", הדואט המרגש של אושר כהן נועה קירל התקבל באהבה בקרב הקהל והחזיק במשך תקופה ארוכה במקום הראשון בטבלת השירים המואזנים ביותר בספוטיפיי ישראל.
מאז, החלה תפנית כאשר השיר שזכה ל-403,628 האזנות מודח זה השבוע השלישי אל המקום השני על ידי הצמד נס וסטילה עם הלהיט אחרון שהוציאו "מגדלים" שגרף 424,957 האזנות.
אודיה, שרק לאחרונה הוציאה אלבום חדש, הגיעה למקום ה-3 עם השיר "בן אדם" והגיע ל-399,551 האזנות. אחריה יסמין מועלם, במקום ה-4 עם שירה "דאמ" שיצא באמצע חודש אוגוסט ובמהרה הפך לוויראלי. מספר האזנות לשיר בספוטיפיי עומד על 346,299 האזנות. אושר כהן, סוגר את הטבלה עם שירו החדש "לופ" שהגיע ל-333,000 האזנות.
בדירוג האומנים המואזנים ביותר, מלבד העובדה שעומר אדם ממשיך לשמור ביציבות על המקום הראשון בטבלה, חלו שינויים בשאר המקומות בה. בזכות שורה של להיטים, אושר כהן כובש את המקום שני ולאחריו במקום השלישי אודיה שרק לאחרונה הוציאה את האלבום "ילדה של אמונה". פאר טסי,  שממשיך למנף את הקאמבק שלו בזכות הלהיטים שנכללו באלבום האחרון שהוציא ניצב במקום ברביעי ואילו מי שסוגר את הטבלה הוא אייל גולן.

אלבומה החדש של אודיה "ילדה של אמונה" מתברג במקום הראשון בטבלת האלבומים המואזנים ביותר ומדיח את אלבומו השמיני של פאר טסי "רדיו שטח 2", עמוס הלהיטים מראש טבלה.
עומר אדם, הגיע אל המקום השלישי עם אלבומו "עומר" ולמקום הרביעי הגיעה הכוכבת הצעירה סברינה קרפנטר עם אלבומה "Short n' Sweet". אביתר בנאי סוגר את הטבלה עם אלבומו החדש "שיחות שלום" שיצא בשבוע שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה