TOP 5

עומר אדם: 5 דברים שלא ידעתם על כוכב המוזיקה והעסקים

עומר אדם, הזמר שכבש את במות ישראל, בנה גם אימפריה כלכלית מחוץ למוזיקה. מה עומד מאחורי הצלחתו ואילו פרטים מעניינים לא כולם יודעים עליו? הנה חמישה דברים שכדאי להכיר על הזמר ואיש העסקים עומר אדם
מערכת ice | 
עומר אדם בקמפיין לבנק לאומי (צילום אינסטגרם/ omeradam)

עומר אדם נולד בקרוליינה הצפונית שבארצות הברית, אך בגיל שלוש חזר עם משפחתו לישראל וגדל במושב משמר השבעה, שם גר גם היום עם בת זוגתו יעל שלביה. בגיל 12 השתתף בתוכנית "שיר נולד" ובשנת 2009 פרץ לתודעה הציבורית כאשר השתתף בתוכנית "כוכב נולד". עם זאת, חשיפה שגילו האמיתי היה פחות מהגיל המותר להשתתפות הובילה לפרישתו מהתוכנית – אך לא עצרה את הקריירה שלו. עומר אדם הפך לאחד הזמרים הבולטים בישראל, עם קהל מעריצים עצום והופעות מלאות.


עומר אדם בצעירותו בכוכב נולד (מתוך קשת 12, גיא פינס)
מעבר למוזיקה, אדם הפך גם לאיש עסקים מוצלח. הוא השקיע בעסקי נדל"ן והקים עם משפחתו את קבוצת P.A.I Ltd, אשר ייצגה אמנים מוזיקליים וביצעה עסקאות ענק בתחום הנדל"ן. רכישת חוות שרתים, דירות יוקרה ומלונות הצטרפו להשקעותיו המשמעותיות, שהופכות את אדם לאחד מהאמנים המצליחים גם מחוץ לעולם המוזיקה.
כמו כן, עומר אדם גם תורם רבות לקהילה. במהלך מלחמת חרבות ברזל הקים חמ"ל להזמנת מוניות לחיילים בשיתוף Gett, החמ"ל קישר בין חיילים למוניות שיקחו אותם הלוך וחזור מן המילואים. אדם תרגם בעצמו וגם השיג תרומות רבות באנשי עסקים כמו: הראל ויזל, אייל רביד, טדי שגיא ועוד. 
חמישה דברים שלא ידעתם על עומר אדם:


1. לשקר אין רגליים:
בעקבות גילוי גילו האמיתי ב"כוכב נולד", הוגשה תביעה ייצוגית נגד שידורי קשת, בטענה כי המסרונים שנשלחו לטובתו נשלחו בחינם, התביעה עמדה על 6 מיליון שקלים.

2. הופעה בקיסריה בגיל 17:
עומר אדם הפך לזמר הצעיר ביותר שהופיע בקיסריה, כאשר בגיל 17 ושמונה חודשים הופיע לראשונה בפני אלפי אנשים בתיאטרון המפורסם.
3. פסטיגל לא דוחה שבת:
בשנת 2016 דחה עומר אדם הצעה להשתתף בפסטיגל בשל רצונו שלא להופיע בשבתות. שנה לאחר מכן השתתף, כאשר לראשונה בתולדות המופע לא התקיימו הופעות בשבתות, בעקבות דרישתו.
4. מחרים את התקשורת:
עומר אדם לא מתראיין, מתוך בחירה. הוא טוען שהשאלות תמיד אותו דבר ושהפעילות ברשתות החברתיות וההופעות המלאות מוכיחות שאין צורך בראיונות. לטענתו, הוא "ביישן מטבעו", היום הפך אדם את הביישנות לאסטרטגיה ונראה שהיא עובדת.
5. הקשר עם שלביה:
הזוגיות בין עומר אדם ויעל שלביה התחילה במפגש מקרי במלון סטאי ביפו, לשם עברו הוריו של אדם בזמן שיפוץ ביתם. במהלך השהות במלון, נודע לאדם כי שלביה נמצאת שם גם היא. בתחילה שלח לה בקבוק יין לחדר עם הזמנה לארוחת ערב איתו ועם הוריו, אך שלביה סירבה להזמנה. עם זאת, מי שתרמה למפגש המתמשך הייתה אמו של אדם, שפגשה את שלביה בלובי והחליטה להזמין אותה להופעה של בנה. מכאן, היחסים בין השניים התפתחו והובילו לזוגיות.

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה