רכילות עסקית

הראל ויזל בתרומה מטורפת: מה יעשה עומר אדם ב-250,000 דולר?

אמריקן איגל ישראל מקבוצת פוקס, בבעלותו של איש העסקים נרתמה עם תרומה של 250,000 דולר שמאפשרים לזמר להמשיך את המיזם של המוניות לעוד כ-8 ימים
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
הראל ויזל עם עוד תרומה מטורפת לעומר אדם. אמריקן איגל ישראל מקבוצת פוקס, בבעלותו של איש העסקים נרתמה עם תרומה מטורפת של 250,000 דולר שמאפשרים לזמר להמשיך את המיזם של המוניות לעוד כ-8 ימים.
אדם סיפר לעוקבים שלו באינסטגרם כי: "כדי להיות ממוקדים ולהצליח לפעול לימים רבים אנחנו נפעל עם כמה קריטריונים: המוניות יהיו לחיילים המשרתים בעזה/לבנון/איו"ש שנמצאים ללא תחבורה ציבורית סביבם המוקד יפעל עם תקציב יומי מוגבל המוקד יפעל בין השעות 12:00-16:00".

עוד הוא כתב: "אז חברים ממשיכים ובגדול! ואני כבר עובד על לגייס תרומה להמשך אנחנו כאן בשבילכם ונעשה הכל כדי להחזיר את כולכם הביתה במהירות ובבטחה תרשמו את המספר והפרטים שכאן המוקד עובד כל השבוע, אוהב אתכם".
רק לפני 10 ימים, אחרי שכבר סגר את המיזם בשל העדר מקור מימון למהלך, עומר אדם החזיר את מיזם המוניות, כאשר נעזר בהראל ויזל, הבעלים של פוקס שקישר אותו לתורם מארה"ב, שתרם 250 אלף דולר למיזם, זאת אחרי שתרם בעצמו מאות אלפי שקלים לפרויקט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה