מדדים ומחקרים

אייל גולן רושם הישג ענק: כך עקף את כל המתחרים בסיבוב

חברת פלאפון מפרסמת לראשונה את רשימת השירים, הזמרים והזמרות המושמעים ביותר בשנה האחרונה ב'שיר בהמתנה'. השיר הפופולרי ביותר - "עם ישראל חי" של אייל גולן. ומי הם הזמרים הכי מושמעים השנה?
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי)
חברת פלאפון מפרסמת היום (חמישי) לראשונה את רשימת השירים, הזמרים והזמרות המושמעים ביותר בשנה האחרונה ב'שיר בהמתנה' – שירות המאפשר להשמיע שירים למי שמתקשר אליכם.
על פי נתוני פלאפון, חמשת השירים הפופולריים ביותר על ידי הישראלים בשנת תשפ"ד הם: "עם ישראל חי" של אייל גולן; "לצאת מדיכאון" של יגל אושרי; "אין לי מקום אחר" של איתי לוי; "מנגן ושר" של אושרי כהן ו"מה יהיה מחר" של פאר טסי.
חמשת הזמרים המושמעים ביותר בשנה האחרונה הם: פאר טסי, אייל גולן, עדן חסון, אושר כהן ואיתי לוי וחמש הזמרות הפופולריות ביותר בשיר בהמתנה הן: אודיה, עדן בן זקן, שרית חדד, יסמין מועלם ונרקיס. עוד נמצא כי חמשת ההרכבים והלהקות ששיריהם היו הפופולריים ביותר השנה להורדה באמצעות 'שיר בהמתנה' היו: נס וסטילה, התקווה 6, דולי ופן, התיקון הכללי והשמחות.
"שירי המלחמה של השנה האחרונה, הם הפסקול המלווה אותנו מאז ה-7 באוקטובר לא רק בתחנות הרדיו ואפליקציות השמע השונות אלא גם בנעימות שיר בהמתנה", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, והוסיף: "לקוחות רבים שינו את השיר בהמתנה בחודשים האחרונים בהתאם למצב והלך הרוח בישראל. אני מקווה שנדע ימים שקטים ושכל החיילים, החיילות, החטופים והחטופות ישובו הביתה בשלום".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה