מדדים ומחקרים

האתר הפופולרי בישראל נחשף: הפורנו נעלם לחלוטין, מי בפסגה?

אף אתר פורנו ברשימה, משהו שעוד לא היה כמותו. כמו תמיד, YNET במקום הראשון בישראל והוא אתר החדשות המועדף על הישראלים, כשהוא מקדים את וואלה שבמקום השני ואת מאקו שנשארת דירוג נוסף רק במקום השלישי בטבלה. אבל הם לא האתרים הפופולריים ביותר מבין כלל האתרים בעולם בהם גולשים הישראלים. הרשימה בפנים
כפיר אדר | 
דירוג אתרים (צילום shutterstock, freepik)
דירוג האתרים החודשי של ice לפי נתוני חברת הניתוח Similarweb בוחן איזה אתר הוא הנצפה ביותר בישראל, אילו אתרים קרסו והדרדרו בדירוג 5 אתרי החדשות הגדולים ואילו טיפסו במעלה הטבלה. אלו האתרים שאתם נכנסתם אליהם בלי הפסקה במהלך חודש אוגוסט 2024.
הבשורה הגדולה - הפעם אין אף אתר פורנו ברשימה, משהו שעוד לא היה כמותו. כמו תמיד, YNET במקום הראשון בישראל והוא אתר החדשות המועדף על הישראלים, כשהוא מקדים את וואלה שבמקום השני ואת מאקו שנשארת דירוג נוסף רק במקום השלישי בטבלה. אבל הם לא האתרים הפופולריים ביותר מבין כלל האתרים בעולם בהם גולשים הישראלים.
בדירוג הכללי של 20 האתרים הכי נצפים, במקום הראשון כמו תמיד, גוגל.COM, שמקדים את יוטיוב בכמות הכניסות מישראל. פייסבוק איבד את המקום השלישי ל-YNET שהוא אתר החדשות הכי פופולרי בישראל. וואלה אחריו סוגר את החמישייה המובילה.
מאקו הגיע אל המקום השישי, ויקיפדיה מקום אחד מתחת, אבל היא מקדימה את וואטסאפ שמתברגת במקום השמיני בסך הכל. מעריב עקפה את אינסטגרם שסיימה עשירית וטוויטר רק במקום ה-11.
ספורט 5 זינק עד אל המקום ה-12, כנראה בזכות המשחקים האולימפיים בפריז, מעל ישראל היום שמקום אחד מתחת גוגל CO.IL וחדשות 12 שמסיימת רק במקום ה-15 הפעם, מעל צ'אט GPT וערוץ 14 שהגיע למקום ה-17.
השלישייה האחרונה כוללת את רוטר.נט שבמקום ה-18, וואלה ניוז שגם נמצא בדירוג ובמקום ה-20 אתר הספורט ONE, כאמור ללא כל אתר למבוגרים בלבד שהיה ברשימה בעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה