נדל"ן ותשתיות

דירה בהנחה מידית של 180,000 שקל: באיזו עיר תגורו?

קבוצת שובל מדווחת על הצלחה במבצע ההנחה לכוחות הבטחון וההצלה בסדיר ובמילואים - בתוך שבועיים מכרה 9 דירות לחיילי צהל בפרויקט צהלה בנגב. כל דירה נקנתה בהנחה של 180 אלף שקל
מערכת ice | 
המבנה של קבוצת שובל (צילום קבוצת שובל)
חודש למן פתיחת מלחמת חרבות ברזל יזמה קבוצת שובל מבצע המציע לאנשי כוחות הבטחון וההצלה הנחה של 180 אלף שקלים בפרויקט צהלה בנגב של החברה בשכונת פארק נחל באר שבע. קצת יותר משבועיים מאז השקת המבצע מדווחת קבוצת שובל על היענות רבה בפרויקט צהלה בנגב. הקבוצה מדווחת על מכירתן של 9 קוטג'ים ועוד 4 הרשמות, כאשר בפרויקט נותרו 20 יחידות אחרונות.
לדברי ישי רוט, משנה למנכ"ל קבוצת שובל: "מדובר בשיא לחודש אחד. לדבריו, הרוכשים הם אנשי קבע שמעבר לכל היתרונות שיש בשכונה החדשה ובפרויקט עצמו, מבינים שהעיבוי של צה"ל בשנים הבאות יחזק את הנגב ויאפשר למשפחות צעירות לקבוע את מגוריהן בבאר שבע וסביבותיה, מה שלא היה ודאי כל כך עד כה. ההנחה שאנו מציעים היא בהחלט משמעותית ביותר, ובתוספת תנאי המימון המיוחדים שהעמדנו לרוכשים כגון תשלום נמוך בחתימת החוזה, ללא הצמדה וריבית ועוד, מדובר בהגשמת חלום עבור הרבה משפחות צעירות שמחפשות בית עם גינה במסגרת קהילתית תומכת ועם אוכלוסיה איכותית".

בעקבות הצלחת המבצע קבוצת שובל העמידה גם את הפרוייקט החדש של החברה ברחוב לוטוס 20 בחיפה בהנחה של 180 אלף שקלים לאנשי כוחות הבטחון וההצלה. מדובר בפרויקט הריסה ובניה במסגרת תמא 38 שבנייתו צפויה להסתיים בעוד 24 חודשים. הבניין יצופה אבן ושיש ויכלול חניון תת קרקעי ופיתוח סביבתי מוקפד ומפרט טכני עשיר.
 לדברי ישי רוט, משנה למנכ"ל קבוצת שובל, מדובר בהנחה משמעותית ואמיתית. בעת הזו כשצעירים רבים כל כך עצרו את חייהם והתגייסו למילואים, זו זכות עבורנו להכנס מתחת לאלונקה ולתרום למאמץ הלאומי בכלים שיש לנו מעבר להתנדבות ולתרומה הן לכוחות הבטחון והן לעורף. בנוגע למכירות, אנחנו רואים התעוררות של פניות לרכישת דירות במיוחד מתושבי חוץ שלאור האנטישמיות בעולם מתעניינים ברכישת דירה בישראל. לתושבי חוץ בעיקר מאירופה, הפרויקטים שלנו לא זרים להם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה