נדל"ן ותשתיות

תושבי אשקלון? זה השינוי בפיצויים שתקבלו בעקבות המלחמה

אשקלון והיישוב מבקיעים לרשימת יישובי הספר לאישורה של וועדת הכספים; המשמעות: 100% פיצוי על נזק עקיף שייגרם בעקבות הלחימה
מערכת ice | 
אשקלון תחת מתקפה (צילום אדי ישראל פלאש90 ועיריית אשקלון)
בהמשך להנחיית שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', הועברה הודעה לצירוף העיר אשקלון והיישוב מבקיעים לרשימת יישובי הספר לאישורה של וועדת הכספים; המשמעות: 100% פיצוי על נזק עקיף שייגרם בעקבות הלחימה.
יש לציין כי מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל" ב-7 באוקטובר עם הטבח ההרסני של חמאס בקיבוצי העוטף, היישובים אשקלון ומבקיעים סופגים, על פי עמדות גורמי המקצוע, כמות התרעות ונפילות בדומה ליישובים המוגדרים כיישובי ספר בדרום הארץ. 

בהתאם לכך, הודיע בשבוע שעבר שר האוצר בצלאל סמוטריץ' על כוונתו להוסיף את היישובים אשקלון ומבקיעים לרשימת יישובי ספר. המשמעות המיידית היא פיצוי בגובה 100% בשל נזק עקיף, בדומה לשאר יישובי הספר המקבלים זאת על פי חוק.  לאחר סיום עבודת המטה במשרד האוצר, הועברה היום (שלישי) לוועדת הכספים הודעתו של שר האוצר לצורך אישור הוועדה.  
שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "העיר אשקלון והיישוב מבקיעים עומדים בחזית מאז החלה המלחמה ואף לפני כן. מהיום הראשון אנחנו עושים ופועלים רבות לחיזוק התושבים ולתמיכה הנדרשת במנעד רחב של תחומים. צירוף העיר אשקלון והיישוב מבקיעים לרשימת יישובי הספר בכל הנוגע לפיצויים עקיפים, זהו מהלך נצרך וטוב שהוא מתרחש"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה